جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

عباس بلوندی مطرح کرد؛

فیلم‌هایم به «فجر» امسال نرسید/ امید به حضور در جشنواره سی‌ونهم

عباس بلوندی در نشست خبری فیلم «چ» در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: عباس بلوندی طراح صحنه و لباس باسابقه و دارنده چند سیمرغ بلورین فجر ضمن اشاره به دلایل دومین دوره غیبتش در جشنواره فجر، اظهار امیدواری کرد در سی و نهمین جشنواره فجر فیلمی داشته باشد.

به گزارش سینماپرس، عباس بلوندی طراح صحنه و لباس با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره فیلم فجر حضور ندارد، به مهر گفت: این دومین سالی است که امکان رقابت در جشنواره فیلم فجر را نداشته‌ام و هیچ کدام از آثاری که در سال جاری در دست تولید داشتیم، برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده نشد.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته فیلم سینمایی «کارو» به کارگردانی احمد مرادپور و «بی‌تار» به کارگردانی جمیل رستمی را در دست داشتم که هیچ کدام از آثار به جشنواره فیلم فجر امسال نرسید، در واقع نزدیک به ۲ سال است که در هر پروژه‌ای کار می‌کنم به موقع برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده نمی‌شود.

طراح صحنه «یتیم خانه ایران» بیان کرد: البته در سال جاری ۲ کار دیگر را هم پذیرفتم که متاسفانه این ۲ اثر هم متوقف شد. پیشنهادهای مختلفی نیز داشتم که نتوانستم در آن‌ها حضور داشته باشم.

وی تاکید کرد: «کارو» جزو فیلم‌هایی است که بخش زیادی از دکورهای آن ساخته شده است. داستان این فیلم در کردستان رخ می‌دهد اما فیلمبرداری آن در خلخال و اردبیل انجام شده است.

بلوندی گفت: «کارو» داستان یک نوجوان کشتی‌گیر است که برای حضور در تیم ملی انتخاب می‌شود، اما تصمیم می‌گیرد که به جبهه برود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: طولانی شدن زمان تولید، شرایط نامناسب جوی و یا بازنویسی فیلمنامه باعث شد که «کارو» برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده نشود. امیدوارم در دوره‌های دیگر در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشم.

بلوندی در پایان گفت: در حال حاضر برای حضور در یک فیلم سینمایی گفتگوهایی داشته‌ام که در مرحله پیش تولید است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.