سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

با پایان مراحل فنی؛

«مندیر بارون» علیرضا اوسیوند آماده پخش شد

فیلم مندیر بارون

سینماپرس: فیلم تلویزیونی «مندیر بارون» با ماجرایی درباره مشکلات جوانی اهل چهار محال و بختیاری در تهران، آماده پخش شده است.

به گزارش سینماپرس، فیلم تلویزیونی "مندیر بارون" به تهیه‌کنندگی مرتضی رحیمی  و کارگردانی علیرضا اوسیوند به سفارش سیمای استانی چهار محال و بختیاری (شبکه جهان‌بین) چندی پیش در لوکیشن‌های تهران و منطقه بازفت استان چهار محال و بختیاری تصویربرداری شد؛  این فیلم تلویزیونی با پایان مراحل فنی آماده پخش شده است.

مرتضی رحیمی، سارا منجزی‌پور، حسن اسدی، داراب آقاسی‌زاده، حجت‌الله نجف‌پور، حبیب تاجمیری، قاسم سلیمانی، زهرا طاهری، کبری گودرزی، اشرف شاه‌حسینی، محمد معمر، مرتضی ناجی، مرتضی شاه بندری ... (و با حضور) علیرضا اوسیوند و رامین راستاد در این تله‌فیلم بازی داشته‌اند.

این فیلم تلویزیونی با بهره‌گیری از قابلیت‌های ویژه مختلف استان چهار محال و بختیاری به نگارش در آمده و در خلاصه قصه آن آمده است: شاهرخ جوانی که اصالتاً بختیاری است اما در تهران متولد و بزرگ شده است؛ او فرزند رزمنده‌ای مفقودالاثر است.

شاهرخ پس از اینکه در تهران گرفتار مشکلاتی می‌شود، تصمیم می‌گیرد به زادگاه پدری خود برگردد و به نوعی با بازگشت به اصل خویشتن، درمورد گذشته خانواده خود کنکاش می‌کند.

"مندیر بارون" به معنی منتظر باران است.

نظرات

  • هادی ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۵۹
    0 0
    دوستان این عکس مربوط به این تله فیلم نیست اشتباه گذاشتید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.