یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷

مدیر امور سینماهای جشنواره خبر داد؛

قیمت سری بلیت سینماهای مردمی اعلام شد

محمدرضا فرجی

سینماپرس: محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره، درباره سینماهای مردمی در این دوره از جشنواره گفت: امسال ۱۷ مجموعه سینمایی با ۳۷ سالن ۹۵۴۹ صندلی برای بخش مردمی جشنواره در نظر گرفته شده است.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا فرجی گفت: سال گذشته ۷۴۹۵ صندلی برای سینماهای مردمی در نظر گرفته شده بود اما امسال بیش از ۲ هزار صندلی ظرفیت بیشتری برای سینماهای مردمی به وجود آمده است.


 وی افزود: امسال دو سالن جدید گالریا در ولنجک و سینما بهمن ۲ در میدان انقلاب جزو سینماهای مردمی است که همزمان با آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به بهره برداری می‌رسد.

فرجی در مورد قیمت بلیت‌های این دوره از جشنواره گفت: قیمت سری بلیت سینماهای مردمی پانزده هزارتومان است و در چهار سینمای تماشا (یافت آباد)، فجر (اسلامشهر)، پردیس کیان (نواب) و راگا (شهرری) با توجه به بافت منطقه بلیت‌ها با تخفیف و به قیمت ده هزار تومان ارائه خواهد شد و انتظار داریم مانند سال‌های گذشته بیشترین تقاضا برای خرید بلیت به صورت اینترنتی باشد.

مدیر سینماهای جشنواره درباره سانس‌های سینماهای مردمی گفت: امسال سه سانس برای سینماهای مردمی در نظر گرفته‌ایم که از بعدازظهر آغاز خواهد شد. دلیل آن هم این است که سال‌های گذشته، بارها شاهد بودیم به‌دلیل دایر بودن ادارات و دانشگاه‌ها، در ساعات صبح استقبال چندانی از این سایت‌ها نمی‌شد و مخاطبان معمولا در ساعات عصر به سینما مراجعه می‌کنند.

او در پایان افزود: بر اساس نیاز و تعداد مخاطب در سینماهای مردمی مثل سال‌های قبل سانس فوق‌العاده خواهیم داشت و تلاش کردیم به شکلی برنامه ریزی شود که این سانس فوق‌العاده تا ساعات دیروقت نیمه شب طول نکشد تا علاقه‌مندان به سینما حداقل مشکلات را برای دیدن فیلم‌ها داشته باشند.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.