شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

کمپانی سونی خبر داد؛

«پسران بدِ 4» ساخته می‌شود

فیلم سینمایی پسران بد

سینماپرس: در حالی که سومین قسمت از مجموعه فیلم سینمایی «پسران بد» به تازگی اکران شده، سونی خبر از ساخت چهارمین قسمت آن داد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، کمپانی سونی تایید کرد که در حال ساخت و توسعه چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های سینمایی پسران بد است.

کریس بمنر نویسنده فیلم سینمایی «پسران بد برای زندگی» برای نگارش فیلمنامه قسمت چهارم هم حضور خواهد داشت.

بمنر به توافق رسیده است که فیلمنامه فیلم سینمایی «گنجینه ملی ۳» را هم برای دیزنی به تهیه کنندگی جری بروکهایمر بنویسد. بروکهایمر سه فیلم سینمایی «پسران بد» و دو فیلم «گنجینه ملی» را ساخته است.

بروکهایمر در فیلم سینمایی «پسران بد برای زندگی» که فراتر از انتظارها ظاهر شده و انتظار می‌رود فروشی در حدود ۶۰ الی ۷۰ میلیون دلار در هفته نخست اکران داشته باشد، با پیتر کریگ و جو کارنهان همکاری کرده است. این فیلم دنباله‌ای بر دو قسمت گذشته «پسران بد» در سال ۱۹۹۵ و ۲۰۰۳ است که ویل اسمیت و مارتین لارنس در آن دوباره به یکدیگر می‌پیوندند. طبق آمار بودجه‌ای ۹۰ میلیون دلاری برای ساخت این فیلم اختصاص داده شده است.

«پسران بد برای زندگی» به کارگردانی عادل ال اربی و بلال فلاح نظر مثبت منتقدان را جلب کرده و امتیاز ۷۴ را از نگاه منتقدان راتن تومیتوز دریافت کرده است. اولین فیلم «پسران بد» توسط مایکل بی کارگردانی شده بود و با بودجه ۱۹ میلیون دلاری، ۱۴۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت. «پسران بد ۲» هم که باز مایکل بی کارگردان آن بود، فروشی ۲۷۰ میلیون دلاری را تجربه کرد.

مجموعه فیلم‌های «گجینه ملی» که نیکلاس کیج در آن نقش آفرینی می‌کند، در سال ۲۰۰۴ برای دیزنی ۳۴۷ میلیون دلار و قسمت بعدی آن هم در سال ۲۰۰۷، ۴۵۷ میلیون دلار فروخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.