جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹

عقب نشینی به سبک خانه سینما؛

وقتی دروغگویی کار دست شاه نشینان می دهد

خانه سینما

سینماپرس: در پی اعلام تعدادی از روسای صنوف سینمایی مبنی بر عدم اطلاع از بیانیه خانه سینما جهت تحریم صداوسیما، و همچنین پیرو اعلام سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس مبنی بر محرومیت دائم از کلیه فعالیت‌های هنری هنرمندانی که از جشنواره فجر و تلویزیون انصراف می‌دهند، رئیس هیات مدیره خانه سینما روغن ریخته را نذر شاه نشینان این مرکز کرده و به بهانه عذرخواهی صداوسیما بیانیه خود را ملغی می کند. اما مدیران باید بیش از پیش حواس خود را جمع کرده و از حضور این افراد معلوم الحال که از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می کنند در عرصه های فرهنگی و هنری ممانعت به عمل آورند یا حداقل تنبیه مناسبی برای اینگونه رفتارهای ناشایست در نظر بگیرند.

به گزارش سینماپرس، «همایون اسعدیان» رئیس هیات مدیره خانه سینما با انتشار متنی در توئیتر، خبر از منتفی شدن عدم حضور سینماگران در رسانه ملی داد.

متن نوشته همایون اسعدیان به شرح زیر است:

«به نظر می‌رسد بررسی دوباره صلاحیت این کارشناس (کوشکی) در شورای نگهبان قانون اساسی قابل پیگیری باشد. بسیاری از مخاطبان صدا و سیما می‌پرسند آیا این کارشناس صلاحیت حضور در مجلس شورای اسلامی را دارد!؟ همه اهالی سینما از خانواده رادیو و تلویزیون هستند و رسانه ملی در سال بیش از یازده هزار ساعت از آنتن خود را به صورت رایگان به تبلیغ تولیدات همین دوستان اختصاص داده و می‌دهد. امیدوارم این برخورد منطقی و متین مدیران صدا و سیما ادامه داشته باشد...»

خانه سینما در بیانیه خود از همه سینماگران خواسته بود به‌دلیل این اهانت آشکار از حضور در برنامه‌های این سازمان خودداری کنند که به نظر می‌رسد با این عذرخواهی رسمی صداوسیما این درخواست نیز منتفی شده باشد.

نظرات

  • ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۸:۱۳
    0 1
    کسانی صدا و سیما و جشنواره فجر را تحریم کرده اند که تا خرخره از سفره هفت دولت خورده و برده اند !!!!
  • سلما ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۸:۴۵
    0 1
    خانه سینما لطفا از طرف خودش نظر بده اینجور مواقع اعضا فقط اعضای خانه سینما هستند در شرایط عادی اصلا حساب نمیشن جالبه همین کسانی که امروز اه و پیف می کنن اکثر قراردادهای صدا و سیما رو می بندند اونوقت الان اینجوری کلاس میذارن

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.