چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

مسجدجامعی عنوان کرد؛

کمک شهرداری به جشنواره فیلم فجر در جهت شعار «تهران؛ شهر برای همه»

احمد مسجدجامعی

سینماپرس: عضو شورای شهر تهران عنوان کرد که کمک شهرداری تهران به جشنواره فیلم فجر ، مورد انتظار مردم است.

به گزارش سینماپرس، احمد مسجد جامعی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم برپایی هرچه باشکوه‌تر جشنواره فیلم فجر در تهران گفت: جشنواره فیلم فجر اتفاق بزرگ و مهم شهر در دهه فجر است که از سالیان قبل هم شهرداری تهران نسبت به برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد هنری مشارکت می‌کرد و کمک شهرداری تهران به جشنواره فیلم فجر مورد انتظار مردم است.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی فیلم فجر مهم ترین جشن شهری در پایتخت است، ادامه داد: تهران پایتخت سینما است و پردیس‌های سینمایی، موسسات تهیه و تولید و توزیع فیلم، اصناف و نهادهای سینمایی، استودیوهای صداوتصویر، موزه سینما، فیلمخانه ملی ایران در تهران واقع هستند. جشنواره فیلم فجر نیز هرساله مصداق پرمخاطب ترین رویداد هنری دهه فجر در پایتخت مورد استقبال میلیونی مردم و شهروندان قرار می گیرد، برای همین لازم است همه دستگاه ها نسبت به برگزاری شایسته این جشنواره همیاری و کمک کنند.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران از سالیان گذشته به برگزاری این رویداد مهم شهری کمک میکرد، تصریح کرد: شهرداری تهران از سالیان قبل به این جشنواره به دلیل اینکه مهمترین اتفاق شهر است، کمک میکرده و همچنان ضروری است شهرداری در این رخداد بزرگ فرهنگی بر اساس وظایفش نقش تسهیل گر و کمک کننده داشته باشد.
مسجدجامعی استقبال مردم از جشنواره فیلم فجر در سینماهای پایتخت را قابل اهمیت دانست و گفت: نشاط فرهنگی شهر و حضور مردم در این رویداد و رأی و اظهارنظرشان درباره فیلم ها به ارتقای کیفیت فیلم ها و محصولات سینمایی کمک می کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت خلق فرصت های بیشتر برای مشارکت گروه‌های مختلف در این جشنواره گفت: جشنواره فیلم فجر به گروه‌های سنی کودک و نوجوان هم اهمیت می دهد و در نوبت صبح جشنواره، فیلم های مختص این گروه سنی را برای آنها نمایش می دهد. همین طور نابینایان و ناشنوایان و معلولان می‌توانند در کنار اعضای خانواده خود در سینما، فرصت و امکان تماشای تعدادی از فیلم های جدید سال را داشته باشند، لذا کمک شهرداری به این جشنواره در جهت شعار مدیریت شهری یعنی «تهران؛ شهر برای همه» است.   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.