جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

از 21 آذر؛

بازگشت قطب‌الدین صادقی به تئاتر شهر با «چنور»

دکتر قطب الدین صادقی در دیدار نوروزی هنرمندان

سینماپرس: نمایش «چنور» به نویسندگی و کارگردانیِ قطب‌الدین صادقی از بیست‌ویکم آذرماه ۱۳۹۸ در سالن چهارسوی تئاتر شهر روی صحنه رفت.

به گزارش سینماپرس، این نمایش که پیش از این، در فستیوال «تئاتر کردی سقز»، فستیوال «مونودراما» اربیل و همچنین کشور سوئد به نمایش درآمده است، روایت مردی است که پس از بیست سال مهاجرت، از روسیه به زادگاهش برمی‌گردد؛ یکراست به قبرستانی می‌رود که پیش از مهاجرت، نامزدش را در آنجا دفن کرده‌اند تا با او از خاطرات گذشته و رنج‌های غربت سخن بگوید. مهاجرت او پس از اعدام نامزدش در جریان کودتای ۱۳۳۲ اتفاق افتاده است. فرشید گویلی که برگزیدۀ بهترین بازیگر مرد از فستیوال «مونودراما» اربیل نیز شده است، به عنوان بازیگر، نقش مرد مهاجرت‌کردۀ این اثر را ایفا می‌کند.

دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از: دستیار کارگردان: کیوان اسماعیلی؛ طراح صحنه: فرشید حیدری؛ طراح گریم: افسانه قلی‌زاده؛ طراح لباس: نیوشا صادقان؛ طراح پوستر: فرید ستاربخش؛ طراح نور: میثم صفری؛ عکاس: اختر تاجیک؛ عکاس و گرافیست: کیوان اسماعیلی؛ مدیر صحنه: سعید مصطفایی؛ گروه کارگردانی: اهورا علیزاده و مارال علیپور؛ گروه صحنه و ساخت دکور: حسن نصیریان، محمد متحدی و کامیار خزاعی؛ مجری گریم: کامبیز معماری؛ مجری نور: حسین اکبری؛ صدابردار: ایوب محمودنیا؛ مشاور رسانه: دانیال اربابی و روابط عمومی: ندا کاوندی و مهران عشریه.

این نمایش، از بیست‌ویکم آذرماه تا هفتم بهمن‌ماه ۱۳۹۸، هرشب جز شنبه‌ها، از ساعت ۱۹:۳۰ به مدت شصت دقیقه در سالن چهارسوی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.