سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

از تولیدات کانون پرورش فکری؛

پوستر مستند «شیب تند» منتشر شد

مستند شیب تند

سینماپرس: پوستر فیلم مستند «شیب تند» به نویسندگی و کارگردانی لقمان خالدی رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، پوستر فیلم مستند «شیب تند» به نویسندگی و کارگردانی لقمان خالدی، همزمان با برگزاری سیزدهمین دوره‌ جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» منتشر شد.

آرمان کوچکی طراحی لوگو و پوستر این فیلم مستند را بر عهده داشته است.

این فیلم به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی و بر اساس طرح اولیه او، روایتی است از منطقه زلزله‌زده سرپل‌ذهاب استان کرمانشاه که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.

یک سال پس از زلزله غرب ایران که سال ۱۳۹۶ در استان کرمانشاه خسارت‌های فراوانی به چندین شهر این استان وارد کرد، گروه سازنده فیلم «شیب تند» برای ساخت این فیلم مستند به یکی از روستاهای سرپل‌ذهاب، روستایی که خطر ۲ سنگ عظیم‌الجثه بعد از زلزله، آن را تهدید می‌کند، می‌روند.

داستان این فیلم درباره‌ اهالی همین روستا است که با هر باد و باران و پس لرزه‌ای نگران افتادن این سنگ‌ها هستند، به همین دلیل بازسازی روستا متوقف و از روستاییان خواسته شده است روستاهایشان را جا به جا کنند.

تصویربرداری این فیلم را سرکیو مسگری، صدابرداری پژمان راژ، صداگذاری زهره علی‌اکبری، موسیقی مسعود سخاوت‌دوست و تدوین را لقمان خالدی بر عهده‌ دارند. از حسن شرف‌الدین به‌ عنوان مترجم و رضا تاری‌وردی طراح زیرنویس نام برده شده است.

کار تصحیح رنگ این فیلم بر عهده محراب مشهدبان و شهرام کیور بوده است.

«شیب تند» که به ۲ بخش ملی و بین‌الملل «سینماحقیقت» راه یافته، قرار است روزهای چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سالن شماره چهار و جمعه ۲۲ آذر ساعت ۲۲ تا ۲۴ در سالن شماره ۶ پردیس سینمایی چارسو در بخش مسابقه ملی فیلم‌های نیمه بلند سیزدهمین دوره‌ جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» به نمایش گذاشته شود.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» از ۱۸ تا ۲۵ آذر ۱۳۹۸ در پردیس سینمایی چارسو در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.