سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

در سینما آزادی؛

«مل‌مل» به جشن اکران «بنیامین» می‌رود

برنامه زنده «مل مل»

سینماپرس: جشن اکران انیمیشن سینمایی «بنیامین» با حضور عوامل برنامه تلویزیونی «مل‌مل» در روز شنبه ۲۳ آذرماه ساعت ۱۹ در سالن اصلی سینما آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، عوامل انیمیشن سینمایی «بنیامین» و برنامه تلویزیونی «مل‌مل» سینما آزادی تهران را به عنوان دومین مقصد تور ایران‌گردی خود انتخاب کردند. همچنین به زودی برنامه سفرهای استانی این گروه به شهرهای اصفهان، شیراز، کرج، یزد و مشهد نیز اعلام می‌شود.

انیمیشن سینمایی «بنیامین» در آخر هفته گذشته با رشدی ۱۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه هفته قبل، توانست به باشگاه انیمیشن‌های میلیاردی قدم بگذارد و نام خود را به عنوان چهارمین انیمیشن میلیاردی ۵ سال اخیر بعد از فیلم‌های فیلشاه، شاهزاده روم و رئال انیمیشن مبارک در تاریخ ثبت کند.

فروش بلیت جشن اکران انیمیشن سینمایی «بنیامین» در سایت سینماتیکت از امروز آغاز شده است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این سایت بلیت این برنامه را خریداری کنند. در این مراسم پس اجرای برنامه توسط گلی و مل‌مل، فیلم سینمایی «بنیامین» برای حاضران به نمایش درمی‌آید.

انیمیشن سینمایی «بنیامین» کاری از موسسه «آینده نگار» به تهیه‌کنندگی مصطفی حسن آبادی و کارگردانی محسن عنایتی است که به عنوان اولین انیمیشن سال ۹۸ سینمای ایران از ۱۵ آبان‌ماه در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.