سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

در سی و پنجمین دوره؛

مهلت ثبت‌نام در جشنواره موسیقی فجر پایان رسید

جشنواره موسیقی فجر

سینماپرس: مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر پایان یافت و ۲۴۰ گروه متقاضی حضور در جشنواره شدند.

به گزارش سینماپرس، با پایان مهلت ثبت نام و ارسال آثار به سی و پنجمین جشنواره موسیی فجر در ۱۷ آذرماه، ۲۴۰ گروه از طریق فراخوان در این دوره جشنواره ثبت نام کردند و سامانه جشنواره ساعت ۲۴ روز ۱۷ آذرماه بسته شد.

هیأت انتخاب آثار و گروه های سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در بخش فراخوان، از میان ۲۴۰ گروه متقاضی، گروه‌های منتخب را برای جشنواره انتخاب می‌کند.

همچنین در بخش مدعو، ۷۰ گروه موسیقی از سوی هیأت انتخاب آثار و گروه‌های سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مورد بررسی قرار گرفته‌اند که هیأت انتخاب، گروه‌هایی را از بین آنها انتخاب می‌کند.

براساس آیین نامه جشنواره موسیقی فجر، هیأت انتخاب گروه‌ها و آثار جشنواره، وظیفه تعیین و تأیید نهایی گروه‌های شرکت کننده در جشنواره را برعهده دارد که در دو بخش انجام می شود. در یک بخش، بررسی و تأیید درخواست‌های هنرمندان و گروه‌های موسیقی سراسر کشور که برمبنای فراخوان جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است را برعهده دارد و بخش دیگر، بررسی و تأیید گروه‌های مدعو را انجام می‌دهد.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر بهمن ماه امسال به دبیری شاهین فرهت برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.