سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

باز هم یک مسابقه سلبریتی محور؛

«بزن به برق» به شبکه نمایش خانگی می آید

مسابقه بزن به برق

سینماپرس: مستند مسابقه «بزن به برق» به تهیه کنندگی و کارگردانی اسماعیل ترک‌زاد برای پخش در شبکه خانگی وارد مرحله پیش تولید شد.

به گزارش سینماپرس، مستند مسابقه «بزن به برق» از شرکت کنندگان دعوت می‌ کند تا یک اتومبیل برقی را از پایه و با ارزانترین لوازم و قطعاتی که می‌توانند بسازند.

همچنین رقبا می توانند یک اتومبیل بنزینی را انتخاب کنند و با جایگزین کردن موتور و اضافه کردن تعداد مورد نیاز باطری و سایر وسایل جانبی، آن را به اتومبیلی برقی تبدیل کنند که برای طی مسافتهای کوتاه درون شهری مناسب باشد.

به گفته ترک زاد توجه و تمرکز بر لزوم تغییر سوخت اتومبیلها به ویژه برای ترددهای شهری یکی از مهم ترین اهداف ساخت چنین مسابقه ای است. بالا بردن اعتماد به نفس اشخاص و کارگاه های صنعتی و کارخانه‌های کوچک برای تولید محصولات صنعتی در سطح ملی و ایجاد شور و انگیزه برای بالا بردن تولید ملی با استفاده از مواد اولیه بومی، دانش بومی و نیازهای محلی نیز از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

 این مسابقه بخشی به نام «گاراژ» دارد که هر بار در این بخش یک چهره شناخته شده از بین اهالی هنر، ورزش و... یک ماشین کلاسیک بنزینی می آورد و در برنامه نشان داده می شود که این ماشین را چگونه می توان به یک ماشین برقی تبدیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.