سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

کارگردان اثر خبر داد؛

اکران «حماسه آرش کمانگیر» درخرداد ۹۹

غلامرضا آزادی

سینماپرس: غلامرضا آزادی کارگردان سینمای کشورمان، از آخرین وضعیت تولید فیلمش و ویژگی‌های آن گفت.

به گزارش سینماپرس، غلامرضا آزادی کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت تولید رئال انیمیشن «حماسه آرش کمانگیر» به خبرنگاران جوان، گفت: بخش رئال این فیلم آماده نمایش شده بود و تولید بخش انیمیشن آن همچنان ادامه دارد. فکر می‌کنم با این روند خرداد سال ۱۳۹۹ نسخه نهایی آن آماده اکران شود.

این کارگردان در خصوص خصوصیات فیلمش بیان کرد: حماسه آرش کمانگیر فیلم مورد علاقه من است؛ چون از یک طرف نوعی سرگرمی و تفنن در آن دیده می شود که مانند فیلم‌های این روزها نیست.

او افزود: از سویی دیگر برای اولین مرتبه به «آرش کمانگیر» پرداخته ایم و چهره اسطوره ایرانی را به درستی آشکار می‌کنیم. به گونه ای که در دنیای مدرن و به روز ارتباط خوبی با مخاطب برقرار خواهد کرد و این اصل سینماست. تمام فیلم‌های من به گونه‌ای با افسانه‌ها و اسطوره‌های ایرانی مرتبط بوده و این فیلم نیز اینگونه خواهد بود.

قصه «حماسه آرش کمانگیر» به صورت انیمیشن سه بعدی از زبان یک معلم به تصویر کشیده می‌شود. با این تفاوت که تمام بک‌گراندها زنده و واقعی هستند. می‌توان گفت این فیلم، پروژه‌ای است که تا به حال در سینمای ایران به این شکل ساخته نشده است و نوآوری به همراه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.