دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵

در بیست‌ودومین دوره؛

معرفی داوران بخش ملی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

سینماپرس: داوران بخش ملی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حالی معرفی شدند که حضور پررنگ سینماگران در ترکیب این جشنواره به چشم می خورد.

به گزارش سینماپرس، «بهرام شاه‌محمدلو» رئیس انجمن قصه‌گویی کانون، «ایرج طهماسب» قصه‌گو، مجری و کارگردان سینما و تلویزیون، «حمیدرضا شاه‌آبادی» نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، «رویا نونهالی» و «آزیتا حاجیان» بازیگران سینما و تلویزیون داوری بخش ملی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را بر عهده گرفتند.  

کانون پرورش فکری، سینما، ادبیات داستانی،

در این جشنواره تلاش شده است تا تمامی هنرها و مهارت‌های قصه‌گویی مورد ارزیابی قرار گیرد؛ ازاین رو،  حضور قصه‌گو، نویسنده و بازیگر (مبتنی بر زبان بدن و فن بیان) در ترکیب هیأت داوران بخش‌های مختلف این جشنواره مورد توجه قرار گرفته است.

بخش ملی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سه گروه دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها برگزار می‌شود.

مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر سال ۱۳۹۸ در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.