یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

غلامرضا فرجی خبر داد:

اکران جدید سینماها به زودی از راه می رسد/ سه فیلم جدید روی پرده می رود

فیلم سینمایی «جان دار»

سینماپرس: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش عنوان کرد که در جلسه امروز مقرر شد سه فیلم جدید روی پرده بروند.

به گزارش سینماپرس، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره خروجی جلسه امروز ۱۷ آذرماه شورا به مهر گفت: در جلسه امروز قرارداد فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد در گروه آستارا ثبت شد و این فیلم از چهارشنبه بیستم آذرماه اکران می‌شود. اکران فیلم سینمایی «معکوس» ساخته پولاد کیمیایی هم در یک سالن دیگر سینما آستارا ادامه پیدا می‌کند. همچنین قرارداد فیلم «زیر نظر» ساخته مجید صالحی در گروه آستارا بعد از «تیغ و ترمه» ثبت شد.

وی افزود: با توجه به کف فروش فیلم سینمایی «رد خون» ساخته محمدحسین مهدویان، طبق آیین‌نامه، سینما آزادی می‌تواند تا سه هفته دیگر اکران فیلم را ادامه بدهد، اما براساس درخواست توزیع‌کننده فیلم «جاندار» ساخته امیرحسین امیری دوماری و پدارم امیری، تهیه‌کننده «ردخون» موافقت کرد تا فیلم «جاندار» همزمان با «رد خون» از چهارشنبه بیستم آذرماه در گروه آزادی اکران شود.

فرجی توضیح داد: سینماهایی که آثار کودک دارند، موظف به نمایش یک سانس از ساعت ۱۵ تا ۱۹ هستند. امروز همچنین مقرر شد فیلم «۲۳ نفر» از بیستم آذرماه اکران و بعد از تعویض «چشم و گوش بسته» در گروه باغ کتاب جایگزین شود اما اکران فیلم «چشم و گوش بسته» همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.