یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

به کارگردانی محسن عنایتی؛

«بنیامین» میلیاردی شد

انیمیشن سینمایی «بنیامین»

سینماپرس: انیمیشن سینمایی «بنیامین» پس از یک ماه اکران در سینماهای کشور به فروشی بیش از یک میلیارد تومان رسید.

به گزارش سینماپرس، انیمیشن سینمایی «بنیامین» کاری از موسسه پویانمایی آینده‌نگار به تهیه‌کنندگی مصطفی حسن‌آبادی و کارگردانی محسن عنایتی پس از یک ماه اکران در سینماهای کشور توانست به باشگاه انیمیشن‌های میلیاردی بپیوندد.

از سال ۹۳ تاکنون ۱۵ انیمیشن سینمایی در سینماهای کشور اکران شده‌اند که از این بین تنها انیمیشن‌های «فیلشاه»، «شاهزاده روم»، «بنیامین» و رئال انیمیشن «مبارک» توانستند فروش بیش از یک میلیارد تومان در گیشه سینماها داشته باشند.
«بنیامین» در حالی به باشگاه انیمیشن‌های میلیاردی پیوسته است که از آغاز اکران با مشکلات متعددی از جمله نداشتن سرگروه سینمایی، اکران همزمان سه فیلم کودک، قطع سراسری اینترنت و افت فروش سینماها به دلیل حوادث اخیر و در پی آن تعطیلی اردوهای دانش‌آموزی، برودت هوا و آلودگی مواجه بوده است.

انیمیشن سینمایی «بنیامین» شهریور ماه امسال با حضور در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان مورد استقبال کودکان و خانواده‌ها قرار گرفت و توانست جایزه بهترین پویانمایی این جشنواره را کسب کند. مدیریت تبلیغات انیمیشن سینمایی «بنیامین» را هادی اسماعیلی، که پیش از این مدیرت تبلیغات انیمیشن‌های «فیلشاه» و «شاهزاده روم» را نیز برعهده داشته، انجام داده است.

در خلاصه داستان «بنیامین» آمده است: خرابکاری‌ آشر، دوست بامزه اما دست و پا چلفتی بنیامین باعث اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می‌شود. بنیامین تصمیم می‌گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفراز و نشیب بنیامین و آشر ...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.