جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴

به کارگردانی شهرام شاه حسینی؛

پخش «بی‌قید و شرط» در هاله ای از ابهام

سریال بی قید و شرط

سینماپرس: زمان پخش سریال «بی‌قید و شرط» به کارگردانی شهرام شاه حسینی مشخص نیست.

به گزارش سینماپرس، با اینکه تصویربرداری سریال «بی قید و شرط» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی امیر پوررحمانی در تیرماه امسال به پایان رسید اما هنوز زمان پخش آن مشخص نیست.  

امیر پور رحمانی قبلتر در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که دوست دارد به دلیل تناسب محتوایی این سریال با حال و هوای مدرسه، در زمان بازگشایی مدارس پخش شود.  

این سریال با نام قبلی «آسمان هوای باران دارد» داستان خانواده ای است که برای ادامه تحصیل دختر بزرگ شان در مقطع دکترا راهی تهران می‌شوند، اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که دستمایه قصه های این سریال است.  

مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بابک کریمی، فریبا جدیکار، بهرنگ علوی، علی عمرانی و تیما پور رحمانی از بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

همچنین در فصل نخست این سریال با نام «آسمان همیشه ابری نیست» لیلا بلوکات، تیما پور رحمانی، سپند امیر سلیمانی، حدیثه تهرانی، سمیرا حسینی، کاوه خداشناس، جعفر دهقان، مهران رجبی، امیرحسین رستمی، آتنه فقیه نصیری، ناصر ممدوح، فریبا نادری و ... بازی می‌کردند.  

سریال «آسمان همیشه ابری نیست» با رویکردی اجتماعی، روایتگر زندگی و دغدغه‌های پنج دوست و همکلاسی بود که در برهه نوجوانی و جوانی روزهای تلخ و شیرینی را تجربه کردند. اما در فصل دوم این سریال با نام «آسمان هوای باران دارد»، به طور غیرمستقیم و با زبان هنر، موضوعاتی از قبیل مواد مخدر در مدارس، آسیب‌های استفاده از فناوری در خانواده و مدرسه، جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و عشق بازیگری بین جوانان و نوجوانان به خصوص دختران روایت می‌شود.  

سریال «آسمان هوای باران دارد»، به تهیه کنندگی امیرپوررحمانی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت چهل دقیقه‌ای به نویسندگی احمد رفیع زاده به نگارش درآمده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.