چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

روی آنتن شبکه چهار؛

بررسی جدایی میان حوزه دانش و نظام سیاستگذاری در «زاویه»

برنامه زاویه

سینماپرس: هجدهمین قسمت از فصل سیزدهم برنامه «زاویه» با موضوع «نقد و بررسی نسبت میان نظام دانایی و نظام قدرت در ایران» از قاب شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، هجدهمین قسمت از فصل سیزدهم برنامه «زاویه» با موضوع «نقد و بررسی نسبت میان نظام دانایی و نظام قدرت در ایران» از قاب شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

برنامه «زاویه» در گام هجدهم در ادامه موضوع قسمت قبل خود، برای بررسی جدایی میان حوزه دانش و نظام سیاست‌گذاری در ایران به سراغ اساتید مدیریت و سیاست‌گذاری علم و فناوری می‌رود و از آنان می‌پرسد:

«نهاد علم برای کاهش فاصله میان علم و عمل در ایران چه ایده‌ای دارد؟»

دکتر سیدسپهر قاضی‌نوری نائینی، دانشیار سیاست‌گذاری علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و دکتر ناصر باقری مقدم، استادیار گروه سیاست علم مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و همچنین قائم‌مقام دبیر ستاد علم‌ و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این برنامه با نقد و بررسی نسبت میان نهاد علم و نظام سیاست در ایران، درباره الزامات پیوند میان حوزه علم و عمل، مسئله‌مند شدن نظام دانایی و التفات نظام قدرت به نظام دانایی به گفت‌وگو با یکدیگر خواهند نشست.

قسمت هجدهم فصل سیزدهم مجله تصویری علوم انسانی «زاویه» با سردبیری و اجرای حبیب‌الله رحیم‌پور ازغدی و تهیه‌کنندگی حسین پورصلعی نائینی، ساعت ۲۱ چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ به روی آنتن زنده شبکه چهار سیما خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.