چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶

به کارگردانی امیر داسارگر؛

«منطقه پرواز ممنوع» همچنان در حال رکوردشکنی

 هادی حجازی فر در فیلم «منطقه پرواز ممنوع»

سینماپرس: فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» کماکان در حال رکورد شکنی در شهرستان‌ها و شهرهای بدون سینماست. اتفاقی که معنایش ورود مخاطبان جدیدی به سینماست. مخاطبانی که تا به حال برای هیچ فیلمی پایشان به سینما باز نشده است.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» کماکان در حال رکورد شکنی در شهرستان‌ها و شهرهای بدون سینماست. اتفاقی که معنایش ورود مخاطبان جدیدی به سینماست. مخاطبانی که تا به حال برای هیچ فیلمی پایشان به سینما باز نشده است. این فیلم که رکورد شکنی خود را از شهرستان تالش استان گیلان شروع کرد، حالا در شهرستان‌های دیگر نیز با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شده است.

اولین اکران ویژه فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» با حضور هادی حجازی فر

شهرستان میاندوآب از جمله این شهرستان‌هاست. اکران‌های این فیلم از روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه در این شهر آغاز شد و تا کنون ۳۵۰۰ نفر به تماشای این فیلم نشسته‌اند. این تعداد مخاطب سینما در این شهر -که رو به افزایش نیز هست- تاکنون نظیر نداشته است. این فیلم سینمایی در پنج سانس در تالار امام خمینی (ره) اداره آموزش و پرورش «میاندوآب» اکران شد و تا امروز مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال بلیت‌فروشی داشته است.

شهر دیگری که میزبان نمایش مردمی فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» بود شهرستان صومعه سرا است. اکران این فیلم از تاریخ ۲۷ آبان ماه در این شهر آغاز و تا ۲۹ همین ماه ادامه خواهد داشت. تا امروز چیزی حدود ۱۵۰۰ نفر در ۱۰ سانس به تماشای فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» نشسته‌اند. البته این آمار برای روز نخست اکران است و آمار روزهای دیگر نیز بزودی اعلام می‌شود.

ضمن اینکه تا این لحظه مبلغی حدود ۷۰ میلیون ریال بلیت‌فروشی صورت گرفته است. فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در دیگر اکران خود در استان همدان و شهرستان نهاوند از ۱۶ تا ۲۲ آبان ماه برای دو هزار و ۵۰۰ نفر از مردم و علاقمندان در کانون شهید باهنر و سالن اداره کل ارشاد نهاوند به نمایش درآمد که مبلغ بیش از ۱۱۰ میلیون ریال بلیت فروشی داشته است. در دور دوم اکران‌های این فیلم سینمایی از روز شنبه ۱ آذرماه در شهرهای همجوار نهاوند و یکی از روستاهای پرجمعیت آن به نمایش در خواهد آمد. شهرستان شاهرود نیز چندی است که میزبان فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» است.

کار اکران این فیلم از ۱۵ آبان ماه در دو بخش عمومی و دانش آموزی آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد. این فیلم سینمایی در «سینما فرهنگ» شاهرود و در دو سانس دانش آموزی در روزهای شنبه تا چهارشنبه و روزی یک سانس عمومی در ساعت ۱۸:۳۰ شب اکران می‌شود. تا الان بیش از ۳۵۰۰ نفر به تماشای این فیلم سینمایی نشسته‌اند و بیش از ۱۴۰ میلیون ریال تا امروز بلیت فروشی داشته است. منطقه پرواز ممنوع در حال حاضر پرفروشترین فیلم در این شهرستان است.

شهرستان دیگری که میزبان نمایش مردمی فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» بود شهرستان بلوج نشین دلگان استان سیستان و بلوچستان است. این فیلم سینمایی در روزهای یکشنبه و دو شنبه ۲۶ و ۲۷ آبان ماه در شهرستان دلگان جمعاً در ۱۰ سانس برای ۹۰۰ نفر از مردم اکران شد. پیش‌تر نخستین مرکزی که استقبال بسیار خوب مردم را به خود دید شهرستان «تالش» در استان گیلان است. فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در دو روز اکران در این شهرستان با یک هزار ۱۵۹ مخاطب توانست رقمی بیش از ۵۰ میلیون ریال بلیت فروشی داشته باشد و حتی در این شهر بیش از فیلم‌هایی نظیر هزارپا و به وقت شام بفروشد. علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات تکمیلی از برنامه اکران و فروش این فیلم در قالب سینماسیار می‌توانند به سایت ekran.ammaryar.ir مراجعه کنند. همچنین متقاضیان اکران فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع در شهرهای بدون سینما می‌توانند با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۲۰ تماس بگیرند.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.