چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

خون شد؛

فیلم جدید کیمیایی به مرحله تدوین رسید

مسعود کیمیایی در افتتاحیه سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: فیلم سینمایی خون شد به کارگردانی مسعود کیمیایی با پایان فیلمبرداری به در مرحله تدوین قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس، بیست و نهمین فیلم مسعود کیمیایی با عنوان خون شد اوایل مهرماه شروع و سراغ بازیگران جدیدی مثل سعید آقاخانی رفت که اتفاقاً نقش اول کار جدید این کارگردان سینما را بازی می‌کند.  

فیلمبرداری خون شد در خیابان‌های تهران آغاز شد، علی‌رضا زرین‌دست ششمین همکاری‌اش را با کیمیایی در کسوت مدیریت فیلمبرداری برعهده داشت.

قائم‌شهر و مناطق مختلفی از تهران دیگر لوکشین‌های تازه‌ترین فیلم کیمیایی بودند؛ جواد نوروز بیگی تهیه‌کنندگی این فیلم و محمدصادق رنجکشان به عنوان مجری طرح و سرمایه‌گذار در این پروژه حضور دارد.

امسال قرار است مسعود کیمیایی هم در کنار ابراهیم حاتمی‌کیا با کار خروج، محمدحسین مهدویان با کار گردو و شاید داریوش مهرجویی با لامینور مواجهه‌ای رقابت‌آمیز داشته باشند؛ چرا که هایده صفی‌یاری هم‌اکنون مشغول تدوین این فیلم است تا آن را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کند.

سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیلا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق‌نورد، سیامک صفری و ... گروه بازیگران فیلم را تشکیل می‌دهند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم برای کار بیست و نهم مسعود کیمیایی و لیست متفاوت بازیگرانش چه اتفاقاتی می‌افتد و مخاطب با آن چه برخوردی می‌کند؟ آیا مدل کیمیایی همان مدل‌های قبلی است و یا مثل بقیه همکاران قدیمی، کیمیایی هم به تناسب گذر زمان، خون شد را به گونه‌ای دیگر روی پرده نقره‌ای ببرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.