چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

برای چهارمین فصل؛

ساخت «پیشتازان فضا» توسط خالق سریال فارگو

فیلم پیشتازان فضا

سینماپرس: نوا هاولی، نویسندگی و کارگردانی چهارمین فیلم از مجموعه فیلم‌های سینمایی پیشتازان فضا توسط نوا هالی صورت خواهد گرفت.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، نوا هاولی خالق سریال‌های مشهور «فارگو» و «لژیون» برای کارگردانی و نویسندگی فیلم جدید «پیشتازان فضا» انتخاب شد.

با این حال که جزئیات داستان این فیلم هنوز مشخص نشده، اما این سایت اعلام کرد که انتظار می‌رود کریس پین، زکری کینتو، کارل اوربان و زوئه سالاندا برای نقش آفرینی دوباره در این فیلم باز خواهند گشت.

جی جی آبرامز که کارگردانی دو قسمت ابتدایی این سری فیلم‌ها را بر عهده داشته است، موسس کمپانی بد روبات است و از طریق این کمپانی تهیه کنندگی این سریال را بر عهده خواهد داشت. این چهارمین فیلم از مجموعه سینمایی پیشتازان فضا خواهد بود و با فیلم دیگری که کمپانی پارامونت به تهیه کنندگی کوئنتین تارانتینو و نویسندگی مارک ال اسمیت در حال ساخت آن است متفاوت خواهد بود.

این استودیو سعی کرد که سال گذشته ساخت این فیلم سینمایی را به کارگردانی اس جی کلارسون و نقش آفرینی کریس همسورث آغاز کند. اما پس آن توافق‌های لازم انجام نشد این فیلم یایگانی شد و حالا استودیو پارامونت امیدوار است با داستانی جذاب‌تر که همسورث آن را رد کرده بود این بار تلاشی موفقیت آمیز داشته باشد و خیلی زود تیم خود را تکمیل کند.

هاولی در فیلم سینمایی «لوسی در آسمان» با بازی ناتالی پورتمن که در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده شد نخستین کارگردانی خود را تجربه کرد.

نخستین فیلم «پیشتازان فضا» در سال ۲۰۰۹ منتشر شده بود که تنها ۳۸۵ میلیون دلار در برابر بودجه ۱۵۰ میلیونی خود فروش داشت. قسمت دوم آن نیز بودجه‌ای ۱۹۰ میلیون دلاری داشت که توانست موفق‌تر از قسمت نخست ظاهر شود و ۴۶۷ میلیون دلار فروخت. سومین فیلم آن نیز به کارگردانی جاستین لین در سال ۲۰۱۶ اکران شد که سود اور نبود و از بودجه ۱۸۵ میلیونی تنها ۳۴۳ میلیون دلار فروخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.