چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

مرتضی میرمنتظمی مطرح کرد؛

«آنکادر» روایت فرار از تنهایی است

فیلم کوتاه آنکادر

سینماپرس: مرتضی میرمنتظمی کارگردان فیلم کوتاه «آنکادر» ضمن اشاره به جزییات داستانی این فیلم، از علاقه خود به‌عنوان یک کارگردان تئاتر برای تجربه کارگردانی فیلم کوتاه سخن گفت.

به گزارش سینماپرس، مرتضی میرمنتظمی کارگردان تئاتر که اولین تجربه فیلمسازی خود را با فیلم کوتاه «آنکادر» پشت سرگذاشته است، به مهر گفت: «آنکادر» یک فیلم کوتاه ۱۷ دقیقه‌ای است که فرودین و اردیبهشت ماه سال جاری تصویربرداری شده است.

وی بیان کرد: موضوع این فیلم درباره تنهایی است و روایت دختری است که بعد از از دست دادن مادرش، به تنهایی یک زندگی کاملا ایزوله را تجربه می‌کند. او تصمیم دارد برای فرار از تنهایی، تجربه‌ ارتباط با محیط پیرامون خود را آغاز کند.

کارگردان نمایش «p۲» درباره انتخاب بازیگران این فیلم کوتاه توضیح داد: در این پروژه هادی احمدی از جمله بازیگران تئاتر کشور حضور دارد و بازیگر نقش دختر داستان با توجه به فضای متفاوت شخصیت فیلمنامه از یک خانم جوان که برای اولین بار جلوی دوربین می رود، استفاده کردم.

وی با اشاره به اینکه معمولا کارگردانان تئاتر علاقه‌مند به ساخت فیلم کوتاه هستند، تاکید کرد: از زمانی که در حوزه تئاتر کار کرده ام به دنبال تجربه کارگردانی فیلم بودم، چرا که یک سری از قصه‌ها و داستان‌ها را نمی‌توان با تئاتر روایت کرد و نیازمند فضای متفاوتی است تا بتوان چنین قصه‌هایی را روایت کرد.

میرمنتظمی در پایان گفت: در تلاش هستم که «آنکادر» را با همراهی یک پخش کننده خارجی برای حضور در جشنواره‌های بین المللی آماده کنم.

‌عوامل فیلم «آنکادر» عبارتند از کارگردان: مرتضی میرمنتظمی، نویسنده: هادی احمدی، تهیه کننده: مهدیه توجه، بازیگران: لی لی حسینی، هادی احمدی، مدیر تصویربرداری: بابک ابرغانی، تدوین: شیدا گرجی، صدابردار: مهران بهروز نیا، صداگذاری: حامد حسین زاده، انتخاب موسیقی: مجید فشخامی، طراح گریم: لیلا پرهیزگار، طراح صحنه: مرتضی میرمنتظمی، طراح لباس: شهرزاد شفیعی، اصلاح رنگ و نور: پویان آقابابایی، عکاس: اسکار حسینی، طراح پوستر: آرش طراقی، مدیر تولید و برنامه ریز: حامد عزیزی، دستیار کارگردان: امیر حسین بهزادافشار، مشاور کارگردان: سعید هاشم زاده، مشاور پزشک روانشناس: دکتر حمید الهی، مسئول حیوانات: سعید هاشمی، جانشین تولید: سهیل عبدی، مدیر صحنه: حامد پاژوند، تدارکات: حمید مسافر، سینه موبیل: مصطفی خدابنده لو، دستیاران تصویر: حمید داس دار، سعید علایی، مهدی قربانی، دستیار تدوین: سپیده وثوق زاده، محصول گروه مشق.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.