سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

از سوی دبیر جشنواره؛

زمان برگزاری اختتامیه جشنواره «نردبان» اعلام شد

جشنواره «نردبان»

سینماپرس: سیدیزدان ملک آبادی دبیر برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری «نردبان» مراسم اختتامیه این رویداد را ۲۹ آبان عنوان کرد.

به گزارش سینماپرس، سیدیزدان ملک آبادی دبیر برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری «نردبان» گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره با محوریت آثار دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در رشته‌های طراحی، نقاشی، عکاسی و فیلم کوتاه با موضوع آزاد، برگزار می شود. فراخوان این جشنواره فرهنگی هنری از فروردین‌ماه آغاز شد و تا پایان مهرماه سال جاری ادامه داشت. هدف از برگزاری این جشنواره ترویج هنر و روحیه تولید آثار هنری از مقطع متوسطه اول است. افزون بر این، ترویج روحیه تولید آثار هنری موجب تشویق بیشتر دانش‌آموزان به انتخاب رشته‌های فنی حرفه‌ای و هنر در مقطع متوسطه دوم می‌شود.

وی افزود: مجری برگزاری جشنواره «نردبان»، کانون هنرستان‌های اسلامی تهران بوده و حامی آن سازمان هنری- رسانه‌ای اوج است. آثار برگزیده این جشنواره در حاشیه مراسم اختتامیه به نمایش درمی‌آید.

ملک آبادی در پایان اظهار کرد: مراسم اختتامیه و قدردانی از هنرمندان صاحب آثار برگزیده نخستین جشنواره «نردبان» با حضور غلامعلی حدادعادل، سیدبشیر حسینی، سیدمحمد هاشمی با اجرای مژده لواسانی و با حضور دانش‌آموزان شرکت کننده در این جشنواره در روز چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ و در فرهنگسرای ارسباران از ساعت ۱۷ لغایت ۲۰ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.