شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲

در چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بسیج مستضعفین؛

گلریز، سرهنگی، شورجه و نجابتی در «شاهدان شیدایی» تجلیل می شوند

شاهدان شیدایی

سینماپرس: در مراسم پاسداشت شهدای هنرمند با عنوان «شاهدان شیدایی» از محمد گلریز، مرتضی سرهنگی، جمال شورجه و مسعود نجابتی تجلیل به عمل می‌آید.

به گزارش سینماپرس، ستاد برگزاری پاسداشت شهدای هنرمند «شاهدان شیدایی» اعلام کرد: باتوجه به چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بسیج مستضعفین و تقارن این سالگرد با پاسداشت شهدای هنرمند باهمکاری مجدانه و مشارکت همه‌جانبه مرکز بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۴ هنرمند نخبه که در آثار متعهدانه و سالهای فعالیتشان، حضور شهدا و مسائل ارزشی ظهور و بروز چشمگیری داشته است، تقدیر و تجلیل شایانی به عمل خواهد آمد.

در این خبر آمده است: باعنایت به بررسی‌های به عمل آمده و از بین هنرمندان بسیاری که در طول این چهل سال برای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و به طور خاص شهدا اثر خلق کرده‌اند، ۴ هنرمند در رشته‌های هنرهای تجسمی، موسیقی و سرود، ادبیات داستانی و سینما انتخاب شدند و بر این اساس از آقایان مسعود نجابتی به پاس حضور متعهدانه در رشته هنرهای تجسمی، جمال شورجه کارگردان سرشناس سینمای دفاع مقدس در حوزه سینما، محمد گلریز به پاس سرودها و نغمات ماندگار و خاطره‌انگیز در سال‌های دفاع مقدس و مرتضی سرهنگی در حوزه ثبت و نشر ادبیات دفاع مقدس تقدیر خواهد شد.

مرکز بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان کشور به صورت مشترک مراسم پاسداشت شهدای هنرمند کشور را برگزار می‌کنند.

در این برنامه قرار است از شهدای هنرمند رشته های مختلف هنری از جمله سینما، هنرهای نمایشی، موسیقی و سرود، هنرهای تجسمی، عکاسی، ادبیات، خوشنویسی و شعر تجلیل و تکریم به عمل آورده شود. این مراسم عصر روز دوشنبه بیست و هفتم آبان ماه ۹۸ از ساعت ۱۷:۳۰ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.