شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

در فیلم «تحمل وزن استعداد عظیم»؛

نیکلاس کیج در نقش خودش ظاهر می شود

نیکلاس کیج

سینماپرس: نیکلاس کیج در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم «تحمل وزن استعداد عظیم» از کمپانی لاینزگیت است.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، نیکلاس کیج سال‌های اخیر هنری خود در سینما را با فیلم‌های کم بودجه گذرانده است و گاهی نیز فیلم‌های هیجان انگیز بازی کرده است.

به غیر از چندین فعالیت به عنوان صداپیشه، آخرین فیلم او در یک استودیو فیلمسازی مهم به «گوست رایدر: روح انتقام» که بر اساس شخصیت‌های مارول بود، ساخته شد.

حالا کیج می‌تواند به راه بزرگ بازیگری خود بازگردد؛ او اکنون در میانه راه پروژه‌ای است که می‌تواند نقش یکی از مهمترین ستارگان هالیوود یعنی نقش خودش را ایفا کند. لاینزگیت، برای دریافت حق ساخت این فیلم چندین شرکت مهم از جمله اپ بی او مکس و پارامونت را شکست داده است.

این فیلم داستان نیکلاس کیج را روایت می‌کند که به مقداری پول نیاز دارد و قبول می‌کند که برای یک میلیون دلار و بازی در یک فیلم، در جشن تولد یک مکزیکی میلیاردر شرکت کند؛ اما او متوجه می‌شود که این شخص کارتل مواد مخدر است و دختر کسی را که برای ریاست جمهور مکزیک نامزد شده، ربوده است.

این فیلم اشاره‌هایی به فیلم‌های قبلی نیکلاس کیج از جمله ترک لاس وگاس، دو چهره و سرقت در شصت ثانیه دارد. کوین تورن که به تازگی درام «امواج» را تهیه کرده است، به همراه نیکلاس کیج تهیه کننده این فیلم سینمایی خواهد بود.

گفته می‌شود کیج برای بازی در این فیلم متقاعد شده و طی هفته آینده به این پروژه اضافه می‌شود. نیکلاس کیج که سابقه برنده شدن جایزه اسکار را نیز دارد، اخیراً به عنوان بازیگر فیلم ترسناک «سرزمین عجایب والی» فعالیت می‌کند که در مرحله پیش ساخت قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.