شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

توسط دیزنی؛

تاریخ «آخرین دوئل» بن افلک مشخص شد

مت دیمون و بن افلک

سینماپرس: زمان اکران فیلم جدید بن افلک به نام «آخرین دوئل» توسط کمپانی دیزنی اعلام شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، یکی از مهمترین پروژه‌های کمپانی دیزنی بعد از تصاحب شرکت فاکس قرن بیستم، فیلم سینمایی «آخرین دوئل» به کارگردانی ریدلی اسکات در ژانر درام است که تاریخ اکران آن را به صورت محدود ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۵ دی ۹۹) برای فصل جوایز سال آینده انتخاب کرده است. این فیلم ۸ ژانویه ۲۰۲۱ نیز به صورت گسترده اکران می‌شود.

در این فیلم مت دیمون، آدام درایور، جودی کومر و بن افلک به کارگردانی اسکات نقش آفرینی می‌کنند.

فیلمنامه نیز توسط بن افلک، مت دیمون و نیکول هولوفسنر نوشته شده است. جنیفر فاکس به همراه اسکات کوین والش و نیکول هولوفسنر تهیه‌کنندگان این پروژه هستند و مت دیمون به همراه افلک تهیه کنندگان اجرایی آن هستند. ‌

قصه این فیلم در قرن ۱۴ فرانسه می‌گذرد که داستانی افسانه‌ای از خیانت و عدالت است. مت دیمون و آدام درایور نقش دو شوالیه را در این فیلم دارند و مجبور می‌شوند به یک مکان مهاجرت کنند.

این استودیو همچنین تاریخ فیلم دیگر بن افلک به نام «آب ژرف» به کارگردانی آدریان لین را ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۳ آبان ۹۹) اعلام کرده است. آنا دی آرماس دیگر بازیگر این فیلم سینمایی است که از روی رمانی به همین نام نوشته پارتیکاهای اسمیت که در سال ۱۹۵۷ منتشر شده بود، اقتباس گشت.

کمپانی دیزنی همچنین تاریخ اکران ۵ پروژه بدون نام از همکاری مشترکشان با استودیو مارول را اعلام کرد که به ترتیب برای تاریخ‌های ۷ اکتبر ۲۰۲۲، ۱۷ فوریه ۲۰۲۳، ۵ می ۲۰۲۳، ۲۸ جولای ۲۰۲۳ و ۳ نوامبر ۲۰۲۳ تنظیم شده است. اگر چیزی تغییر نکند کمپانی مارول چهار فیلم برای اکران در سال ۲۰۲۲ و چهار فیلم دیگر نیز برای سال ۲۰۲۳ خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.