شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

بین مدیر شبکه دو و رییس مرکز پویانمایی صبا؛

تفاهم‌نامه ساخت برنامه «شبکه کوچک» به امضا رسید

آرم شبکه دو سیما*

سینماپرس: ساخت برنامه «شبکه کوچک» به زودی در مرکز پویانمایی صبا آغاز و به طور اختصاصی از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، تفاهم‌نامه ساخت برنامه تلویزیونی «شبکه کوچک» میان محمدرحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا و محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما به امضا رسید.

در این نشست، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما با ابراز خرسندی از ارایه طرح های تلویزیونی، بیان کرد: امروزه شاهد دوران شکوفایی مرکز پویانمایی صبا در ساخت پویانمایی های باکیفیت و مخاطب پسند هستیم.

وی افزود: مرکز صبا مرجعیت تولید پویانمایی در کشور را برعهده دارد و با برخورداری از مدیری آشنا با هنرهای دیجیتال، تولیدات شناسنامه دار و مخاطب محوری را از این مرکز شاهد هستیم.

مدیر شبکه دو سیما محمدرحیم لیوانی را از خانواده شبکه دو دانست و اظهار کرد: وجود ایشان امتیاز ارزشمندی برای ارتقای سطح همکاری های دو طرف خواهد بود و این تفاهم‌نامه نشان از جدیت شبکه دو در پیگیری ساخت برنامه «شبکه کوچک» می باشد.

در ادامه، محمدرحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا عنوان کرد: بر اساس قراردادی که میان مرکز صبا و شبکه دو منعقد شد به زودی شاهد تولید برنامه ای با تکنیک رئال، عروسک و پویانمایی خواهیم بود. مطمئن هستیم این تفاهم‌نامه باب تازه ای برای افزایش تعاملات میان مرکز صبا و شبکه دو خواهد بود.

وی افزود: حضور تهیه کننده ای با تجربه برای برنامه «شبکه کوچک» و حمایت های شبکه دو بدون شک امتیازی برای ساخت این برنامه است. لذا بخش نگارش و محتوای این برنامه زیر نظر شبکه دو خواهد بود تا اهداف شبکه برای نمایش تولیدات تلویزیونی باکیفیت و حفظ جایگاه مخاطب رعایت شود از طرفی هم بخش فُرم و تولید انیمیشن و عروسک ها و رئال، تحت نظارت مرکز صبا انجام می شود تا شاهد تولیدی با سطح کیفی بسیار خوب و مخاطب پسند باشیم.

مسعود صفوی تهیه کننده «شبکه کوچک» نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: عنوان برنامه یک نام خاص و دوست داشتنی بر وزن شبکه کودک است. مخاطب آن کودک و نوجوان بوده و تولید این برنامه به زودی آغاز می شود و در اسفندماه سال جاری آماده پخش از شبکه دو سیما خواهد بود.

تهیه کننده برنامه «شکرستان» افزود: مدت هر قسمت این برنامه ۶۰ دقیقه است و قابلیت پخش ۲ قسمت در هفته را دارد.

صفوی در پایان بیان کرد: «شبکه کوچک» دو مشخصه مهم دارد. اول اینکه این برنامه نوعی تازه از برنامه سازی و متشکل از رئال و انیمیشن و عروسک است و دوم اینکه برنامه ای تعاملی است به عبارتی حتی بچه هایی که برنامه را تماشا می کنند ترغیب می کند تا برنامه سازی تلویزیونی کنند و برای «شبکه کوچک» ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.