شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

بعد از ۱۱ ماه؛

بازگشایی تالار اصلی تئاتر شهر

تئاتر شهر

سینماپرس: روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه مرکز نمایشی تئاترشهر پس از ۱۱ماه مرمت بازگشایی خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، آموزش و پژوهش مجموعه تئاترشهر، پروژه طراحی، نصب و راه اندازی تجهیزات ماشینری تالار اصلی تئاتر شهر که در سال رونق تولید ملی به دست متخصصان ایرانی به سرانجام رسیده است، روز دوشنبه بیست و هفتم آبان ماه ساعت ۱۷ با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، مقامات عالی رتبه‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان و اصحاب رسانه افتتاح خواهد شد.

پروژه «طراحی، خرید، نصب و راه اندازی تجهیزات ماشینری تالار اصلی تئاترشهر تهران» با کارفرمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله پروژه‌های ملی است که توسط شرکت طراحی سیستم و اتوماسیون دانش بنیان «دورعلی» با مدیریت محمد علی سلیمانی از مرداد ماه سال ۱۳۹۷ آغاز شد.

این شرکت با هدف برآوردن نیازهای نوآوری و خدمات مهندسی مشتریان و در جهت ارتقای سطح فناوری کشور در زمینه‌های طراحی و ساخت تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و اتوماسیون با همکاری فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و گروهی از سازندگان داخلی در جهت تامین تجهیزات خاص شکل گرفته است.

در پروژه «طراحی، نصب و راه اندازی تجهیزات ماشینری تالار اصلی تئاترشهر تهران» که از جمله عملیات‌های استراتژیک وزارت ارشاد در راستای تحقق شعار سال «رونق تولید» بوده است، تئاتر شهر به عنوان بهره بردار، دفتر طرح‌های عمرانی به عنوان کارفرما و شرکت «دورعلی» به عنوان مجری حضور داشته اند.

«طراحی، تولید، نصب و راه اندازی سیستم غیب شو»، «طراحی، تولید، نصب و راه اندازی لیفت ارکستر»، «طراحی، تولید، نصب و راه اندازی سیستم پل نوری»، «طراحی، تولید، نصب و راه اندازی چهار مجموعه سیستم پرده جانبی»، «طراحی، تولید، نصب و راه اندازی سیستم پرده جلو و عقب»، «بازسازی و نوسازی سیستم لیفت پشت صحنه»، «بازسازی و نوسازی تجهیزات برقی پرده اصلی»، «بازسازی و نوسازی سیستم سِن گردان»، «طراحی، تولید، نصب و راه اندازی تجهیزات سیستم کنترل مرکزی»، «تعویض و نوسازی صندلی ها» از جمله اولویت‌هایی بود که در پروژه «طراحی، خرید، نصب و راه اندازی تجهیزات ماشینری تالار اصلی تئاترشهر تهران» مورد توجه قرار گرفته و به انجام رسیده است.

بازگشایی تالار اصلی تئاتر شهر ساعت ۱۷ روز دوشنبه بیست و هفتم آبان ماه با حضور تعدادی از مدیران دولت، وزارت ارشاد و هنرمندان صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.