چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

به مدت یک ماه؛

مهلت ارسال آثار به جشنواره «شور عشق» تمدید شد

جشنواره سراسری  فیلم و عکس شورعشق

سینماپرس: مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری فیلم و عکس «شور عشق» اربعین، یک ماه تمدید شد.

به گزارش سینماپرس، با توجه به اتمام دریافت آثار جشنواره «شورعشق» اربعین،  نظر به تماس‌های مکرر و درخواست‌های هنرمندان متقاضی به شرکت در جشنواره، مهلت ارسال آثار تا ۲۰ آذر تمدید شد.

علاقمندان برای شرکت در جشنواره تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۲۰ آذرماه فرصت دارند تا آثار خود را به رایانامه arbaeenfestival۹۸@gmail.com بر اساس فرم موجود ارسال کنند.

جشنواره سراسری «شورعشق» در دو بخش فیلم (مستند و موبایلی) و عکس (حرفه‌ای و موبایلی) پذیرای دریافت آثار علاقمندان به حضور در این جشنواره است.

این جشنواره تلاش دارد با محوریت قراردادن مسیر آزادگی (ایثارگران مسیر - یاریگران مسیر-پرچم داران مسیر) و "وحدت اسلامی" (نماز وحدت- همراهان وحدت-یاران جهانی حسینی)، به معرفی زیبایی‌های پیاده روی اربعین به عنوان نماد همبستگی بین مسلمانان جهان اسلام، انعکاس شور ولایی حرکت اربعین به جامعه اسلامی و تشویق جوانان به حضور در این رویداد، هدایت استعدادهای هنری و اسلامی و تشویق جوانان به حضور در این رویداد و تشویق جوانان برای حضور موثر در فضای مجازی و تولید محتوا با محوریت شعار های دینی و اسلامی بپردازد و قدمی در راستای تحقق فرهنگ سرور و سالار شهیدان بردارد.

موسسه فرهنگی هنری «تبسم مهر نیکان» مجری طرح، جشنواره سراسری  فیلم و عکس «شورعشق» اربعین به دبیری شهرام مقصودی را برعهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.