شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

در توافقی صورت گرفت؛

گسترش همکاری مرکز «صبا» و رویداد «رویازی»

مرکز پویانمایی صبا

سینماپرس: مرکز پویانمایی، در دومین رویداد رویازی ۹۸، علاوه بر حضور موثر در جریان برگزاری رویداد رویازی، اقدام به ارزیابی و انتخاب طرح‌های مجموعه‌های کوتاه موزیکال و تلویزیونی خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، در جلسه‌ای که با حضور محمدرحیم لیوانی رییس مرکز صبا و مهندس سیدامیر آقایی دبیر کارگروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (به عنوان یکی از مجموعه‌های برگزار کننده رویداد رویازی) برگزار شد، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در جریان برگزاری رویداد رویازی ارائه شد و در این راستا، تاکید شد که ساز و کار رویداد رویازی، بستر عادلانه‌ای را برای کشف استعدادهای با کیفیت تولید کننده پویانمایی و زمینه شفاف و رقابتی را برای تعاملات بین سرمایه‌گذاران محصولات پویانمایی با تیم‌های مستعد از سراسر کشور بوجود آورد.

برهمین اساس، در توافق صورت گرفته بین ستاد اجرایی رویداد رویازی و مرکز صبا، لیوانی مدیر این مرکز اعلام کرد همکاری با تیم‌های تولید کننده فیلم‌های کوتاه و مجموعه‌های کوتاه موزیکال و تلویزیونی پویانمایی، در صورت حضور تیم‌ها در رویداد رویازی خواهد بود و این مرکز، در دومین رویداد رویازی ۹۸، علاوه بر حضور موثر در جریان برگزاری رویداد رویازی، اقدام به ارزیابی و انتخاب طرح‌های مجموعه‌های کوتاه موزیکال و تلویزیونی خواهد کرد.

امید است گسترش همکاری مرکز صبا با رویداد رویازی، زمینه مساعدی را برای توسعه همکاری‌های دیگر سازمان‌ها و نهادهای فعال در حوزه پویانمایی فراهم آورد.

دوره منتورشیپ (مربی‌گری طرح‌های کسب و کار پویانمایی) دومین رویداد رویازی از سه شنبه ۱۴ آبان ماه در مرکز انیمیشن و تلویزیون حوزه هنری آغاز شده است.

همچنین دومین رویداد رویازی در هفته آخر آذر ماه با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.