سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

در گالری مهرسان؛

نمایش خط از اسطوره‌ها و مفاخر خوشنویسی ایران در «خط مهربانی»

خوشنویسی

سینماپرس: گالری تازه تاسیس مهرسان اولین نمایشگاه خط با عنوان «خط مهربانی» را با نمایش خطوطی از مفاخر خوشنویسی ایران و اسطوره‌های این هنر، برگزار خواهد کرد.

 به گزارش سینماپرس، گالری این مجموعه با عنوان مهرسان از هفته آینده کار خود را آغاز خواهد کرد که در اولین گام نمایشی از آثار اسطوره‌ها و مفاخر خوشنویسی ایران را روی دیوار خواد برد.

در این نمایشگاه آثاری از بزرگان و زنده‌یادان خوشنویسی درویش عبدالمجید طالقانی، میرزا غلامرضا اصفهانی و علی گلستانه در کنار بزرگان معاصر شکسته‌نویسی ایران محمدحسین عطارچیان، یدالله کابلی خوانساری، محمد حیدری، مجتبی ملک‌زاده و اسرافیل شیرچی به نمایش درخواهد آمد.

«خط مهربانی» نام این نمایشگاه است که در آن ۲۵ قطعه خط از این اساتید به نام روی دیوار خواهد رفت.

نگارخانه مهرسان با این نمایشگاه خود را معرفی خواهد کرد و اعلام می‌کند که در این گالری تلاش خواهد شد که آثار بزرگان هنر ایران به نمایش درآید و نمایشگاه‌های ای گالری همگی یک ماهه و همراه با نکوداشت و برنامه‌های تحلیلی خواهد بود. لوگوی این نگارخانه توسط استاد صداقت جباری طراحی و نوشته شده است.

این نمایشگاه از جمعه دهم آبانماه افتتاح خواهد شد و تا ۵ آذر ماه ادامه خواهد داشت و  علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از به پردیس فرهنگی هنری مهرسان واقع در میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر شمالی، بعد از خیابان فرصت، پردیس فرهنگی هنری مهرسان، طبقه همکف مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.