سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

ادعای آقای بازیگر؛

کارگردان، نویسنده و عوامل خوبی در سریال ستایش حضور دارند

کیهان ملکی

سینماپرس: کیهان ملکی دلایل پرمخاطب بودن سریال «ستایش» را تشریح کرد.

به گزارش سینماپرس، کیهان ملکی بازیگر سینما و تلویزیون، پیرامون حضور در فصل سوم سریال «ستایش» به خبرنگاران جوان گفت:مهمترین دلیل حضور من در سریال، کارگردان بود. و البته محبت نویسنده و تهیه کننده هم باعث شد که کار را بپذیرم.

وی ادامه داد:در ابتدا نقش دیگری برای من در نظر گرفته بودند که مطلوب من نبود و دوباره به من نقش سامان، دوست مهدی (پسر خانم مظفری) را پیشنهاد دادند وبعد از صحبتی که داشتیم، در این کار حضور پیدا کردم.

ملکی پیرامون کم کاری خود عنوان کرد:سال هاست که نقش مطلوب خودم را ندیدم البته یکی از دلایل  حضور نداشتنم این است که بعد از اثبات خود درنقش‌های مختلف، نقش محوری به من پیشنهاد نمی‌شود.

وی با اشاره به جذابیت سریال توضیح داد: به نظرم جذابیت پروژه استفاده از بازیگران خاطره انگیز بود وکسانی که این ایده را اجرایی کردند، قابل تحسین هستند.

ملکی پیرامون نقشی که ابتدا قرار بود در سریال «ستایش» بازی کند، بیان کرد: تجربه نقش را در آرشیو خودم داشتم و برای من تازگی نداشت از این رو تصمیم گرفتم نقش سامان را بازی کنم.

وی افزود: از ۱۰ سالگی فعالیت خودم را در بازیگری شروع کردم و نزدیک به ۲۶ سال است که کار حرفه‌ای می‌کنم، در این مدت نقش‌هایی را بازی کردم که قابل اعتنا وتاثیرگذار باشد.

بازیگر سریال «ستایش» در خصوص موفقیت و پر مخاطب بودن این سریال اظهار کرد: ویترین بسیار خوبی را در سریال «ستایش» شاهد هستیم، کارگردان، نویسنده و عوامل خوبی در این سریال حضور دارند. فیلمنامه سریال برای بخشی از جامعه جذاب است که مخاطب عام بعد از چند سال پیگیر آن است، اما اینکه چرا موفق بوده نیاز به تحلیل و بررسی دارد.

ملکی در خصوص پیشنهادهای اخیر خود توضیح داد:سال گذشته چند پیشنهاد خوب داشتم مثل سریال «بانوی عمارت» واز «یادها رفته» بهرام بهرامیان که درگیر یک تئاتر بودم و نتوانستم در این کارها حاضر شوم.

پول زیادی صرف ویترینی کردن بازیگران می شود.

این بازیگر با اشاره به وضعیت سینما بیان کرد:متاسفانه سینما هم مانند فوتبال دچار برند سازی شده است و هزینه‌های بسیاری صرف ویترینی کردن بازیگران می‌شود و برخی از بازیگران را به سوپراستارهای دست نیافتنی تبدیل کرده اند، اما نمی‌دانم چه سیاستی پشت آن وجود دارد.

وی ادامه داد: واقعیت این است در کشور ما استعدادهای بسیاری وجود دارد که به صورت عامدانه حذف می‌شوند، اما باید بدانیم ما فقط چند راه برای موفقیت در کشورداریم که با وجود چنین مشکلاتی این حرفه‌ها برای جوانان دست نیافتنی شده است و جوانان را از چرخه کار و اقتصاد دور می‌کنیم.

ملکی در خصوص کارگردانی یک فیلم بلند خاطر نشان کرد: قرار بود فیلم سینمایی را کارگردانی کنم، اسپانسرهم حضور پیدا کرد، اما به دلایلی قبول نکردم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.