دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۹

با لغو تولید در شبکه نمایش خانگی؛

«طلاق» ابوالقاسم طالبی در رسانه ملی

ابوالقاسم طالبی

سینماپرس: سریال «طلاق» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابوالقاسم طالبی که پیش‌تر اعلام شده بود در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد، برای پخش از تلویزیون کلید خورد.

به گزارش سینماپرس، سریال «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی چندی است وارد تولید و تصویربرداری شده است. طالبی سال گذشته درباره این سریال گفته بود که از خردادماه سال ۹۵ مشغول تحقیق و نگارش فیلمنامه یک سریال با نام موقت «طلاق» بوده است که داستانی به‌روز دارد.

طالبی پیش از این در گفتگو با مهر تأکید کرده بود که این مجموعه را برای تلویزیون تولید نمی‌کند و برای ارائه در شبکه نمایش خانگی آن را کلید خواهد زد.

حالا قرارداد این سریال که مدتی است پروسه تولید آن آغاز شده به‌عنوان یک پروژه «الف فاخر» در سیمافیلم ثبت شده است و برای تلویزیون ساخته می‌شود.

این سریال در حدود ۳۵ قسمت ساخته می‌شود و خود طالبی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

ابوالقاسم طالبی در این سال‌ها بیشتر در سینما فعالیت داشته است اما دو سریال خاطره‌انگیز با نام‌های «به کجا چنین شتابان» و «بازگشت پرستوها» را داشته است که یکی در دهه ۷۰ و دیگری در دهه ۸۰ ساخته شده است و حالا این سومین سریال اوست که در دهه ۹۰ برای سیما ساخته می‌شود.

پیش تولید این سریال در سکوت خبری انجام شد و در سکوت هم کلید خورد و به دلیل سوژه حساس آن هنوز اطلاعاتی چندانی از آن در دست نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.