چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲

اثری به کارگردانی حسین نوری؛

جایزه ویژه «آنجلیکا» به هنرمند جانباز رسید

فیلم سینمایی «پرواز دست‌های من»

جایزه ویژه جشنواره فیلم آنجلیکای آمریکا به هنرمند جانباز رسید سینماپرس: «پرواز دست‌های من» از جشنواره فیلم آنجلیکای آمریکا جایزه ویژه هیات داوران را گرفت.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «پرواز دست‌های من» به نویسندگی و کارگردانی حسین نوری که جوایز ویژه جشنواره­‌های جیپور هند و البای ایتالیا را به دست آورده بود پس از حضور در جشنواره کوراژه آلمان و اکران در دانشگاه سایمون فریزر کانادا، در جشنواره فیلم آنجلیکای آمریکا هم جایزه ویژه هیات داوران را از آن خود کرد.

در این جشنواره که میزبان رقبایی از انگلیس، آلمان، هند، آمریکا، کانادا و ایتالیا بود، فرزند نوری به نمایندگی از فیلم حضور داشت و به سوالات رسانه‌ها و حاضران پاسخ داد. همچنین به دلیل استقبال مخاطبان اکران سومی هم در روز اختتامیه به فیلم حسین نوری اختصاص یافت.

حسین نوری جانباز هنرمندی است که با دهان نقاشی می‌کند و تاکنون بیش از صد نمایشگاه از آثار خود و همسرش نادیا مفتونی در ایران، فرانسه، آلمان، الجزایر، لبنان و اتریش برپا داشته است. او نویسنده، کارگردان، تدوینگر و ایفاگر نقش اصلی داستان است. همسرش نیز در این فیلم بازی دارد.

در این فیلم، نوری نمایشگاه نقاشی را بهترین بهانه برای دیدن پسرش که در آمریکا تحصیل می‌کند یافته است. او باید تعدادی تابلو را در زمانی بسیار محدود برای ارسال به آمریکا آماده کند، اما…

این جشنواره ۹ تا ۱۳ اکتبر (۱۷ تا ۲۱ مهر) در آمریکا برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.