چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

مستند بلند «خرامان»؛

«آرش اسحاقی» بهترین کارگردان جشنواره‌ «یاماگاتای»

آرش اسحاقی

سینماپرس: مستند بلند «خرامان» در سی‌امین جشنواره‌ یاماگاتای ژاپن جایزه بهترین کارگردانی را از اتحادیه کارگردانان ژاپن دریافت کرد.

به گزارش سینماپرس، مستند «خرامان» که در جشنواره‌ یاماگاتای مورد تقدیر امیر نادری نیز قرار گرفت با استقبال چشمگیر ژاپنی‌ها روبرو شد و توانست نظر داوران ژاپنی جشنواره یاماگاتا را به خود جلب کند.
مستند« خرامان» آبانماه در جشنواره نیواورلئان آمریکا روی پرده می‌رود. این مستند پیش از این در جشنواره‌ یوتای آمریکا نامزد دریافت جایزه بودو در دهمین جشن مستقل سینمای مستند، جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد و نامزد بهترین فیلم بلند در بیستمین جشن بزرگ خانه سینما و نامزد بهترین مستند در دومین آکادمی سینما سینما بود.
گفتنی است، جایزه بهترین فیلم در بخش بین‌الملل به کارگردانان چینی رسید و در بخش جریان نو آسیایی جایزه بهترین فیلم به کارگردان لبنانی اهدا شد و بهمن کیارستمی به طور مشترک با کارگردان مراکشی جایزه دوم را در این بخش دریافت کرد.
عوامل این مستند«خرامان» عبارتند از: نویسنده، کارگردان و تدوینگر: آرش اسحاقی، تهیه کننده : طلا آزادروش،مدیرتولید : مونا شریفی، فیلمبردار : آریا زادروش، صدابردار: علیرضا قناتی، عکاس : میثاق همایونی، روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی و پخش‌کننده: کمپانی ونرا فیلم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.