چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

از شبکه‌های سیما؛

پخش ۵۰ فیلم‌ سینمایی از تلویزیون در تعطیلات پایان هفته

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته

سینماپرس: شبکه‌های مختلف سیما در روزهای پایانی هفته و روز اربعین حدود ۵۰ فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن را به روی آنتن خواهند برد.

به گزارش سینماپرس، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «تا انتها حضور»، «ستاره خضرا»، «یاسین»، «خرس مهتاب»، «یک تابستان پرهیجان»، «ترانه پاییزی»، «قدم زدن در بهشت»، «گهواره خالی»، «کربلا جغرافیای یک تاریخ»، «بار دیگر باران»، «به خاطر برادرم»، «چتر عاشقی»، «تنها میان امواج»، «لونه شغال»، «پیش خواهد آمد»، «شیار ۱۴۳»، «چهارصد روز»، «ناخواسته»، «خرس قطبی کوچولو۲»، «پنج کودک جسور»، «خانه ای کنار دریا»، «سوار در باران»، «حبیب آقا»، «یتیم خانه ایران»، «جاودانگی»، «ساعت یک نیمه شب»، «یک ماه دوست داشتنی»، «تاریکی»، «بازمانده»، «حوض نقاشی»، «بازگشت به رودخانه برفی»، «ترانه آتش»، «خورشید»، «انتخاب اَدل»، «در اعماق دریا ۱»، «مخمصه»، «بازماندگان»، «ناپدید شده»، «مردی شبیه باران»، «غوطه ور»، «محموله سری»، «در اعماق دریا ۲»، «امتیاز»، «لبه تیغ»، «در اعماق دریا ۲»، «یونس»، «من هنوز آلیس هستم»، «لبه تیغ»، «دزد و قهرمان»، «پرواز خاموش» و «هشت میلیمتری» پنج‌شنبه، جمعه و شنبه ۲۵، ۲۶ و ۲۷ مهرماه مصادف با اربعین حسینی از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

**** شبکه یک سیما

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «تا انتها حضور» به کارگردانی علی شاهیده، پنج‌شنبه ۲۵ مهر ماه ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم روایت گر قصه دختری است به نام گلی که نذر می کند تا با دستان خود، فرشی ببافد و آن را به حرم امام حسین (ع) هدیه کند که این آغاز راه است.

ناصر بنی آدم، سرور صالح آبادی و احسان باقری در فیلم تلویزیونی «تا انتها حضور» هنرنمایی کرده اند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «ستاره خضرا» به کارگردانی محمدرضا ورزی، جمعه ۲۶ مهر ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: زمانی که خولی ملعون ماموریت پیدا می‌کند که سر مبارک امام حسین(ع) را به دربار یزید عرضه کرده و در مقابل آن پول دریافت کند این ملعون یک شب را در دیری اطراق می‌کند و راهب نصرانی که آنجا سکونت دارد، متوجه کراماتی از سر مبارک سیدالشهدا(ع) شده و...

محمد صادقی، چنگیز وثوقی، سعید نیکپور، احمد نجفی، فخرالدین صدیق‌شریف و مهدی کاسه‌ساز در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «یاسین» به کارگردانی علی بیطرفان، شنبه ۲۷ مهر ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

فیلم داستان زوج جوانی را نشان می‌دهد که در نظر دارند مرسولات موکبی در کربلا را ارسال کنند و در این راه تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند که از قضا بار موکب به روستایی سنی‌نشین عراق منتقل می‌شود.

عمار تفتی، آزاده ریاضی، مهران رجبی، کیانوش گرامی و سیدحسن محیط زاده در فیلم تلویزیونی «یاسین» هنرنمایی کرده‌اند.

**************************************************

**** شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «خرس مهتاب» به کارگردانی توماس بودنشتین و مایک مائوروس، پنج‌شنبه ۲۵ مهر ماه ساعت ‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان انیمیشن آمده است: خلبان تازه کاری که هواپیمایش آسیب دیده، با ماه تصادف می کند و باعث به زمین افتادن آن می شود. خرس مهتاب که به ماه بسیار علاقه دارد، او را پیدا می کند و به خانه خود می برد. خرس مهتابی به دنبال یافتن راهی برای بازگرداندن ماه به آسمان می گردد که ماه به خاطر شنیدن آواز مرغ مهتاب به خواب فرو می رود، و خرس مهتاب، به ناچار به دنبال یافتن راهی برای بیدار کردن ماه نیز می گردد. خرس مهتاب که به دنبال کسی برای بیدار کردن، ماه می گردد وارد جنگل ترسناکی می شود که ...

**************************************************

فیلم سینمایی «یک تابستان پرهیجان» به کارگردانی فرانسیس لکلرک، جمعه ۲۶ مهر ماه ساعت ۰۱:۲۰ بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی پاتریک روبیتیل، پیر لوک فانک و ژاسینته لاگو خواهیم دید: تعدادی از دانش آموزان ۱۲ ساله در تابستان با تیم بیسبال مدرسه دچار مشکل شده؛ مجبور می شوند در آن شرکت نداشته باشند. مدرسه که به دلیل کمبود امکانات شرایط تشکیل تیم دیگری را ندارد؛ دانش آموزان را تشویق به شرکت در اردوی تابستانی می کند. مارتن که یکی از این دست دانش آموزان می باشد؛ به دلیل علاقه وافر به بیسبال از این موضوع سرخورده شده است؛ سرانجام چاره جوئی پدرش او را کمک می کند تا باری دیگر به بیسسبال بپردازد. پدر مارتن تیمی دیگر تشکیل داده و ...

**************************************************

فیلم تلویزیونی «ترانه پاییزی» به کارگردانی حسن آخوندپور، جمعه ۲۶ مهر ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم در مورد ملوک خانم است که در خانه قدیمی خود به تنهایی زندگی می کند. او دارای دو فرزند پسر و دختر است. و همسرش را مدت ده سال است از دست داده است. شب ها با یاد خاطرات کودکی فرزندانش تا صبح خواب می بیند. میلاد پسر ملوک خانم به علت جعل سند خانه اش توسط فروشنده کلاهبردار مبلغ ۲۰۰ میلیون مقروض شده، مهشید که مدتها پیش از همسرش جدا شده و به تنهایی دو فرزندش را بزرگ گرده، به سختی گذران زندگی می کند. از سویی دیگر شاهرخ پسر مهشید در شرف مراسم عروسی است اما ...

شاه پسند طاهری، محمد جهان پا و نرگس نوروزی در این فیلم بازی کرده اند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «قدم زدن در بهشت» به کارگردانی علی بهادر، شنبه ۲۷ مهر ماه ساعت ۲۰ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: شهاب وکیل دادگستری در آستانه ازدواج با رهاست. پدر رها در پی بروز مشکلی اساسی و جعل امضای پدر شهاب دوست و شریک تجاری خود، به شدت با هم اختلاف پیدا کرده اند و این اختلاف ازدواج شهاب و رها را تحت الشعاع قرار می دهد. شهاب درگیر پرونده ای است که متهم آن در دادگاه محکوم به زندان می شود دختر متهم که پدرش را متهم نمی داند گاه و بیگاه مزاحم زندگی رها و شهاب می شود و می خواهد از شهاب انتقام بگیرد. در جریان یک تعقیب و گریز، شیرین با ماشینی برخورد می کند و پس از انتقال او به بیمارستان، پزشک مربوطه متوجه درد کمر قدیمی شیرین شده و نیاز حیاتی او به پروتزی گران قیمت است. خانواده دختر به دلیل مشکلات مالی عاجز از تهیه پروتز است. شهاب که به نوعی خود را مقصر می داند، پروتز لازم را از شرکت پدرش تهیه می کند؛ اما ...

ناصر ممدوح، امیرمحمد زند، عطا سلمانیان، علی طالب لو، زهرا اویسی و محمدهادی قمیشی در فیلم تلویزیونی «قدم زدن در بهشت» ایفای نقش کرده اند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «گهواره خالی» به کارگردانی شهرزاد سالمی، شنبه ۲۷ مهر ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم درباره دو برادر به نام های حسین و امیرعباس است که تلاش دارند تا با کمک دوستانشان در محل، به مادر یک شهید برای برگزاری هیئت عزاداری امام حسین علیه السلام کمک کنند. حسین و امیرعباس یک شب در حال رفتن به خانه، به پیرزنی برمی خورند که در حال زدن پارچه سیاه بر سر در منزلش است. آنها به او کمک می کنند تا پارچه را به دیوار نصب کند. در همین حین دو برادر متوجه می شوند که او مادر یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که از سرنوشت پسرش خبری ندارد و منتظر رسیدن خبری از او است. حسین و امیرعباس با یکی از بچه های محل به نام نادر اختلاف دارند و همین باعث می شود آنها در مقابل نادر و هیئتی که دارد، تلاش کنند تا در خانه آن پیرزن هیئتی برپا کنند. آنها تصمیم می گیرند به نیت حضرت علی اصغر علیه السلام، هیئت خود را برپا کنند که به همین منظور به دنبال یک گهواره می گردند تا از آن در هیئت خود استفاده کنند. دو برادر، یک گهواره در یک سمساری پیدا می کنند و با مشکلاتی که در پیش رو دارند، بالاخره با کمک عمه خود به آن گهواره می رسند. حسین یک شب در حین برگزاری هیئت ...

مریم کاویانی، حسن اسدی، حسین سالمی و امیرعباس سالمی در این فیلم بازی کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «کربلا جغرافیای یک تاریخ» به کارگردانی داریوش یاری، شنبه ۲۷ مهر ماه ساعت ۱۶:۳۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این مستند روایی، در فاز نخست مروری مستند گونه بر حرکت حماسی امام حسین(ع) از ابتدا تا پس از شهادت در روز عاشورا دارد و در فاز بعدی چگونگی عزاداری در فرهنگ های مختلف در جهان را در ماه محرم بررسی می کند.

**************************************************

**** شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «بار دیگر باران» به کارگردانی سیدحامد حسن‌پور، پنج‌شنبه ۲۵ مهر ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این فیلم تلویزیونی داستان زنی است که وسایل نذری فراهم کرد است تا برای سلامتی دخترش نذری آماده کند اما به دلایلی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. حاج حجت علمدار از پیرمردانی است که هر سال برای امام حسین(ع) نذری می‌دهد. پسر کوچک حاج حجت زیاد اهل نیست و برای پولدار شدن به هرکاری دست می‌زند، او با شخصی به نام سلیمی همکار می‌شود که یک محتکر جنس است که می‌خواهد سر رضا را کلاه بگذارد و ...

فرهاد دانشور، شراره رخام، فریبا کوثری و سینا رازانی در فیلم تلویزیونی «بار دیگر باران» ایفای نقش کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «به خاطر برادرم» به کارگردانی وان سو یانگ، جمعه ۲۶ مهر ماه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی یانگ سو دو، اک هریس، دای هان جی خواهید دید: دویانگ در ورزش جودو، ورزشکار صاحب نام و مشهوری است که صاحب جوایز بین المللی شده است. تا اینکه در یکی از مبارزات به دلیل شدت ضربه بیناییش را از دست می دهد و برای همیشه نابینا می شود. دویانگ تصمیم می گیرد برای همیشه ورزش را کنار بگذارد و خانه نشین شود. سیک برادر ناتنی دویانگ است. او کلاهبردار حرفه ای است که باید تا سال های طولانی در زندان حبس بماند. سیک از معلولیت و شهرت برادرش سوء استفاده می کند و موفق می شود  برای مدتی مرخصی بگیرد که ...

**************************************************

فیلم تلویزیونی «چتر عاشقی» به کارگردانی نیلوفر شهیدی، جمعه ۲۶ مهر ماه ساعت ۸ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این فیلم زندگی دختری جوان به نام ریحانه را روایت می‌کند که در آستانه ایام عزاداری امام حسین(ع) وارد خانه‌ای قدیمی می شود. با ورود وی به این خانه اتفاقاتی رقم می‌خورد که باعث اختلاف بین همسایه‌ها می‌شود.

جعفر دهقان، نازنین کریمی، اتابک نادری، سیروس همتی، داود شیرعلی و ساناز سماواتی در فیلم تلویزیونی «چتر عاشقی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «تنها میان امواج» به کارگردانی جیمز مارش، جمعه ۲۶ مهر ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی راشل ویز، کولین فرت و دیوید تیولیس آمده است: دونالد کراست کارمند یکی از شرکت های بهره برداری الکتریکی است. او روابط بسیار عاشقانه و صمیمی ای با همسر و ۳ فرزند خود داشته و آرزو دارد تا همسر و فرزندانش را در رفاه و آسایش ببیند. به همین منظور تلاش می کند تا با انجام فعالیت های هرچند کوچک، به سطح رفاه خانواده ارتقا ببخشد. او دستگاه جهت یابی مسیر دریایی را اختراع می کند و از طرفی خبر آغاز یک مسابقه قایق رانی برای سفر به دور دنیا را می شنود و همین امر سبب می شود تا در ذهن او رویای سفر در دور دنیا به وسیله یک قایق بادی شکل بگیرد. او به سراغ یک سرمایه گذار می رود و از وی می خواهد تا برای دست یابی به هدفش به ساخت یک قایق بادی به او یاری برساند. سرمایه گذار نیز ابتدا مخالفت کرده و سپس متقاعد می شود که در صورت عدم موفقیت دونالد تمام اموال وی را مصادره کند. دونالد که تا حد زیادی از تصمیم خود مطمئن است قرردادی را با وی تنظیم کرده و ...

**************************************************

فیلم تلویزیونی «لونه شغال» به کارگردانی رضا دادویی، جمعه ۲۶ مهر ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: پلیس مبارزه با مواد مخدر یک اشپزخانه شیشه را زیر یک کانتیر در یک انبار ماشین های اسقاطی کشف می کنند. در همان حوالی جنازه سوخته فردی به نام سعید را می یابند که در کار قاچاق و تولید مواد مخدر بوده است. بعد از تحقیق متوجه می شوند که پدر سعید و خواهر ناتنی او رویا از کشته شدن او زیاد ناراحت نیستند زیرا او همیشه باعث ازار و ناراحتی انها بوده است. در بین قاچاقچیان مواد مخدر اسم فردی به نام شغال وجود دارد که در واقع راس حرم است، اما پلیس قادر به کشف هویت واقعی او نبوده است. بعد مدتی پلیس متوجه می شود که خواهر ناتنی سعید در یک شرکت صادرات و واردات مواد دارویی کار می کند و رییس ان شرکت نیز به وی علاقه دارد. در پی این تحقیقات انها متوجه می شوند که موادی که انها وارد می کنند مواد تشکیل دهنده شیشه است. از همین سر نخ به هویت اصلی خواهر ناتنی سعید پی می برند و ...

علی عمرانی، پیمان شریعتی و نیما رئیسی در فیلم تلویزیونی «لونه شغال» هنرنمایی کرده اند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «پیش خواهد آمد» به کارگردانی بهروز شعیبی، شنبه ۲۷ مهر ماه ساعت ۱۰ به روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود.

این فیلم زندگی غلام، آوا و بهنام را روایت می‌کند که دو روز مانده به تاسوعا در زندگی هر کدامشان گرهی می‌افتد و هرکدام از این سه فرصت کوتاهی دارند تا مشکل خود را...

سیامک صفری، مهدی صباغی، یکتا ناصر، جواد عزتی، شیوا ابراهیمی، لیلا شوقی، علیرضا زمانی‌نسب و مصطفی ساسانی در فیلم تلویزیونی «پیش خواهد آمد» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار، شنبه ۲۷ مهر ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: یونس پسر مش الفت با عده‌ای از جوانان روستا کار در کارخانه مس کرمان را رها می‌کنند تا عازم جبهه شوند. پس از مدتی ارتباط یونس با خانه قطع می‌شود و همه حدس می‌زنند که او اسیر شده است. اسرا آزاد می‌شوند و باز هم خبری از یونس نیست. الفت بیقرار پسرش از هر کس و هر جا نشانی او را می‌گیرد. عاقبت تماس می‌گیرند و می‌گویند که خبری از یونس در راه است. الفت خانه را آب و جارو می‌کند اما ...

مریلا زارعی، گلاره عباسی، مهران احمدی و جواد عزتی در فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» ایفای نقش کرده‌اند.

**************************************************

**** شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «چهارصد روز» به کارگردانی مت آسترمن، پنج‌شنبه ۲۵ مهر ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی دین کوک، کیتی لاتز و برندان روث آمده است: چهار فضا نورد جوان برای یک دوره آزمایشی به یک مکان شبیه سازی شده در زیر زمان وارد می شوند که قرار است زندگی در شرایط دشوار در فضا را تجربه کنند. آنها بعد از گذشت چند ماه متوجه می شوند که گویا در این محفظه تنها رها شده اند چون ارتباط با مرکز هم قطع شده است. روزها می گذرد اما هیچ خبری نیست آنها بیش از یک سال است که تنها رها شده اند و بین خود به شدت دچار تنش و درگیری شده اند. ناگهان متوجه می شوند مردی از راه کانال وارد سفینه شده و به دنبال غذا می گردد. آنها نیز تصمیم می گیرند از محفظه خارج شوند. اما خارج از سفینه توسط آدم های شروری مورد حمله قرار می گیرند. لذا هر طور شده باید خود را به سفینه برسانند. پس از یک درگیری و تعقیب و گریز بالاخره دو نفر از آنها موفق می شوند جان خود را نجات داده و به سفینه بازگردند که ...

**************************************************

فیلم سینمایی «ناخواسته» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، جمعه ۲۶ مهر ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

این فیلم درباره طلبه جوانی است که از قم به سمت نائین حرکت می‌کند و برای خرج سفر و تنها نماندن چند مسافر نیز سوار می‌کند. مسافرانی که هرکدام قصه‌ای دارند و طلبه جوان هم ناخواسته درگیر قصه‌هایشان می‌شود. طلبه جوان ناخواسته به دختری جوان علاقمند می شود که در حال فرار از دست کارفرمایش است. اما او به مقصد می رسد و آنها از هم جدا می شوند. در راه بازگشت طلبه جوان دو دل است که ...

مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، مهتاب کرامتی و ستاره اسکندری در فیلم سینمایی «ناخواسته» ایفای نقش کرده اند.

**************************************************

**** شبکه پنج سیما

انیمیشن سینمایی «خرس قطبی کوچولو۲» به کارگردانی پیت دی ریکر، پنج‌شنبه ۲۵ مهر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ماکزیمیلین آرتاجو، سلین وت و لیندر ولف خواهیم دید:  لارز یک توله خرس قطبی است که با پدر و مادرش در قطب شمال زندگی می کند. او به همراه دوست فوک خود، روبی برای نجات یک پنگوئن به نام کاروزو ناخواسته وارد قطار انسان ها می شوند و به جنوب می روند بعد از پیاده شدن از قطار وارد یک کشتی می شوند و پس از مدتی خود را در جزیره ای آتشفشانی به نام گلاپاسگوس می یابند...

**************************************************

فیلم سینمایی «پنج کودک جسور» به کارگردانی کیساناپونگ راچاتا، جمعه ۲۶ مهر ماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.

داستان فیلم با بازی ناتاتوتی بونراپساپ، نورات تیچاراتانپراسرت و ساسیا جیندامانی مربوط می‌شود به پنج کودک که نزد یک استاد فنون رزمی زندگی می‌کنند و از او فنون رزمی هم می‌آموزند. استاد همیشه به آنها متذکر می‌شود که این فنون برای کتک زدن مردم نیست، بلکه برای دفاع از حقوق افراد ضعیف است. یکی از بچه‌ها که از دیگران کوچک تراست، ناراحتی قلبی دارد و باید هرچه زودتر پیوند قلب شود. بچه‌ها با سختی فراوان بالاخره موفق می‌شوند که یک قلب پیوندی برای او پیدا کنند. ولی یک گروه تبهکار ...

**************************************************

فیلم سینمایی «خانه ای کنار دریا» به کارگردانی رابرت گیودی گوئین، جمعه ۲۶ مهر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی آرین آسکاردی، جین پیر داروسین و ژرارد میلان خواهیم دید: آنژل که در پاریس یک بازیگر تئاتر مطرح است به خانه پدری اش در یک شهر کوچک ساحلی بازگشته است.   پدرش دچار فراموشی شده و قبل از فراموشی کامل خواسته تا دارایی اش را بین فرزندانش تقسیم نماید و برای جبران گذشته که طی یک حادثه باعث مرگ فرزند آنزل شده سهم بیشتری برای وی در نظر گرفته است، البته آنژل قبول نمی کند. زوزف مرد دیگری از این خانواده ظاهرا یک استاد دانشگاه بازنشسته است که به خاطر شکست هایی که در زندگی اش خورده دچار تردیدهای بسیار است. برانزر همسر جوان زوزف که قبلا دانشجوی او بوده نمی تواند افسردگی و ناامیدی زوزف را تحمل کند و قصد دارد از او جدا شود. در این حین سوزان و مرتن پدر و مادر ایوان یکی دیگر از اعضای خانواده در اثر ناراحتی قلبی همزمان فوت می کنند و ...

**************************************************

فیلم تلویزیونی «سوار در باران» به کارگردانی حسن جوان بخت، شنبه ۲۷ مهر ماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است: احمد پسربچه ای که از پا فلج است بامادرش گل خانم و برادرش کاس آقا در یکی از روستاهای گیلان زندگی می کند پدر احمد سال ها پیش هنگام اجرای نمایش بندبازی براثر سقوط جان باخته است. کاس آقا مصمم است با تمرین زیاد، هنر پدرش یعنی بندبازی را پی بگیرد و با پولی که به دست می آورد، هزینه درمان برادرش را فراهم کند؛ اما مادرش به واسطه خاطره مرگ شوهرش راضی به این کار نیست. کاس آقا می کوشد مخفیانه به تمرین بپردازد و ...

جمشید حسین نژاد، پژمان امینی، اعظم علی پور، فریبا لامعی و غزاله پورمحمد بازیگران این فیلم هستند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «حبیب آقا» به کارگردانی محمد حمزه ای، شنبه ۲۷ مهر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

فیلم داستان پیرمردی به نام حبیب آقا و پسرش رضا را روایت می کند. رضا شغلش را از دست داده و همسرش قصد جدایی از وی را دارد زیرا فکر می کند رضا حاضر نیست هر کاری را قبول کند. رضا پنهان از چشم همسرش در آژانس دوستش کار می کند و مجبور است پدر بیمارش را نیز با خود ببرد ولی ماشینش را دزد می برد و حبیب آقا در اثر نگرانی برای رضا و زندگیش سکته می کند و حافظه اش را از دست می دهد. کلانتری ماشین را که در خیابان رها شده بود می یابد و تحویل رضا می دهد. رضا یک کیف با مقدار۲۰۰ میلیون پول در صندوق عقب ماشین پیدا می کند تا اینکه متوجه می شود پدرش زمینی را داشته به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان فروخته و چون  پولی که پیدا کرده خیلی بیشتر است فکر می کند که پولی که در صندوق عقب پیدا کرده پول دزدی است تا ...

حسین ملکی، سجاد افشاریان، امید روحانی و بهنام تشکر در این فیلم بازی کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، شنبه ساعت ۲۱:۴۵ از شبکه پنج پخش می‌شود.

داستان این فیلم در سال ۱۲۹۵ تا ۱۳۰۰ می‌گذرد که در زمان احمدشاه قاجار، بر اثر قحطی ناشی از خیانت انگلیس‌ها، ۹ میلیون نفر از مردم ایران جان باختند.

علیرام نورایی، جعفر دهقان و قطب‌الدین صادقی در فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» ایفای نقش کرده اند.

**************************************************

**** شبکه شما

فیلم تلویزیونی «جاودانگی» به کارگردانی محسن توکلی، پنج‌شنبه ۲۵ مهر ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد.

داستان فیلم درباره فردی به نام رسول است که در زندان و در هراس از اجرای حکم قصاص است. مدتی قبل او حین کشتی‌ای غیر رسمی دوست و حریفش جواد را بر زمین زده و باعث مرگ او شده است. اصغر برادر جواد خواهان قصاص رسول است. حاج ولی بزرگ و معتمد محل به دنبال گرفتن رضایت از اولیای دم است اما جعفر نمی پذیرد و از آنجا که معصومه دختر حاج ولی عقد کرده‌ جعفر است این مساله رابطه‌ آن ها را دچار خدشه می سازد. حاج ولی از رایزنی با دادستانی و ضمانتی معتبر حکم شرکت رسول را در کشتی چوخه می گیرد، اما رسول تمایلی به این کار ندارد مادر رسول در ملاقات با پسر و در واگویه‌ای عاطفی او را برای گرفتن کشتی ترغیب می‌کند. از طرفی جعفر عصبانی از این موضوع جهیزیه‌ معصومه را پس می فرستد و این مساله ضربه‌ای روحی به معصومه می زند. جعفر با خود عهد می‌کند تا در مسابقه با رسول او را شکست داده و ...

ابوالفضل پورعرب، عنایت بخشی، جمشید صفری و فاطمه نمازی در فیلم تلویزیونی «جاودانگی» هنرنمایی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «ساعت یک نیمه شب» به کارگردانی شاهین باباپور، جمعه ۲۶ مهر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: حمید قهرمان وزنه برداری تیم ملی ظاهراً متهم به قتل است چون فردی بر اثر استفاده از مواد نیروزایی که عاملش حمید بوده کشته شده است. اکنون حمید از تهران به کرمانشاه نزد دوست دوران خدمتش مسعود آمده و ساکن مهمانپذیر پدر او شده است، تا پس از مدتی به کشور ترکیه پناهنده شود. روزی بهروز پسرخاله مسعود که خواهان مینو خواهر او است و با ورود حمید به خانۀ مسعود دلگیر شده است با حمید و مسعود درگیر میشود و مسعود او را مجروح می کند. مسعود علی رغم میل حمید خود را به نیروی انتظامی معرفی کرده و بازداشت می شود. حمید در غیاب مسعود با تمهیدی برای رسیدن به مقصود، به جای او در مسابقات قهرمانی کشتی استان شرکت و تا مرحلۀ پایانی پیش می رود. حمید برای موفقیت در فینال قصد دوپینگ دارد که پدر مسعود از مسأله آگاه و او را شماتت می کند. حمید پشیمان است برای جبران، تمریناتش را به صورت فشرده ادامه می دهد و مورد تفقد او قرار می گیرد و در حالی که اسباب خروجش از کشور مهیا شده در کشتی نهایی مغلوب حریفش می شود اما ...

حمیدرضا پگاه، مهدی صباحی، هیلدا خسروی و محسن آفتاب سوار در فیلم تلویزیونی «ساعت یک نیمه شب» بازی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «یک ماه دوست داشتنی» به کارگردانی امین شجاعی، شنبه ۲۷ مهر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: محمد باقر به همراه همسرش بی بی بتول در قرعه کشی سفر به کربلای معلی شرکت می کند که در این قرعه کشی او برنده و نام همسرش در نمی آید. علی رغم این مسئله محمد باقر به هم ولایتی هایش اعلام می کند که نام هر دوی آنها برای سفر معنوی در آمده است و او در برابر نصایح همسرش مبنی بر پرهیز دروغ مقاومت کرده و برای پوشش دروغ اول مجبور به گفتن دروغ های دیگر می شود. روز موعود فرا می رسد او به همراه همسرش با بدرقه مردم راهی شهر می شوند. محمد باقر در ابتدا تلاش می کند ترتیب سفر با همسرش را بدهد اما در این مسیر فریب فرد کلاهبرداری را می خورد و ...

یدالله شادمانی، فاطمه درویش نژاد، علی کهن، علی نفیسی، بهزاد تاج الدین و مسعود فوقانی در این فیلم بازی کرده‌اند.

**************************************************

**** شبکه امید

فیلم سینمایی «تاریکی» به کارگردانی سانجای لیلا بانسالی، پنج‌شنبه ۲۵ مهر ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی آمیتاب باچان، رانی ماکرجی و شرناز پاتل خواهیم دید: خانواده مک نلی صاحب فرزندی استثنایی (نابینا و ناشنوا) می‌شوند. نام این کودک میشل است. خانواده مک نلی راه مناسبی برای تربیت میشل نمی‌یابند به همین دلیل از آقای ساهایی که معلم بچه‌های استثنایی است، تقاضای کمک می‌کنند. آقای ساهایی به خانه آن‌ها می‌آید و به شیوه خود به تعلیم میشل می‌پردازد و ...

**************************************************

فیلم سینمایی «بازمانده» به کارگردانی احسان طاهری، جمعه ۲۶ مهر ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

داستان اصلی درباره فرحان، یک نوزاد فلسطینی است که پدر و مادرش توسط اشغالگران قدس کشته می‌شوند ...

**************************************************

**** شبکه جام جم

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری، شنبه ۲۷ مهر ساعت ۱۹ از شبکه جام جم پخش می شود.

خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: مریم و رضا که عقب‌مانده جسمی و حرکتی هستند در بهزیستی با هم آشنا شده و ازدواج می‌کنند. آنها خیلی زود صاحب پسری می‌شوند که در سنین دبستان از حرکات عجیب و غریب مادر و پدرش عذاب می‌کشد...

در این فیلم سینمایی، شهاب حسینی و نگار جواهریان نقش‌آفرینی کرده‌اند.

**************************************************

**** شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «بازگشت به رودخانه برفی»، «ترانه آتش» به کارگردانی روح الله سهرابی، «خورشید»، «انتخاب اَدل»، «در اعماق دریا ۱»، «مخمصه» و «بازماندگان» پنج‌شنبه ۲۵ مهر ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

**************************************************

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «ناپدید شده»، «مردی شبیه باران» به کارگردانی سعید سهیلی، «غوطه ور»، «محموله سری»، «در اعماق دریا ۲»، «امتیاز» و «لبه تیغ» جمعه ۲۶ مهر ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

**************************************************

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «در اعماق دریا ۲»، «یونس»، «من هنوز آلیس هستم»، «لبه تیغ»، «دزد و قهرمان»، «پرواز خاموش» و «هشت میلیمتری» شنبه ۲۷ مهر ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

نظرات

  • Amin ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۲۹
    0 0
    اسم کارگردان فیلم بازمانده رو اشتباه زدید دوست عزیز

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.