چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

به کارگردانی تایکا وایتیتی؛

«خرگوش جوجو» در صف مدعیان اسکار ۲۰۲۰

 فیلم سینمایی "خرگوش جوجو"

سینماپرس: فیلم سینمایی «خرگوش جوجو» به کارگردانی تایکا وایتیتی را که شخصیت خیالی هیتلر را به تصویر می‌کشد از مدعیان حتمی اسکار معرفی کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «خرگوش جوجو» به کارگردانی و نویسندگی تایکا وایتیتی که با اقتباس از کتابی به نام «زندانی کردن آسمان ها» ساخته شده، داستانی طنز است که در آلمان نازی روی می‌دهد.

رومن دیویس در این فیلم نقش یکی از اعضای گروه نوجوانان هیتلر را دارد که دوست خیالی او کسی به جز آدولف هیلتر، رهبر حزب نازی آلمان نیست. این پسر نوجوان متوجه می‌شود که مادر او (با بازی اسکارلت جوهانسون) دختری را پشت دیوار خانه آن‌ها پنهان کرده است و چالش‌هایی را برای این پسر به وجود می‌آورد. یوهانسون معتقد است این فیلم تجربه‌ای منحصر به فرد است.

یک فیلم کمدی در سبک آلمان نازی، شاید دلخواه آکادمی اسکار نباشد، اما این فیلم یکی از مدعیان اصلی جوایز است. بعد از اینکه نخستین نمایش این فیلم با نظرات متفاوتی در جشنواره فیلم تورنتو روبرو شد، «خرگوش جوجو» جایزه منتخب مردمی را دریافت کرد تا نشان دهد در بین ۱۰ فیلم نامزد اسکار حضور دارد.

سال گذشته فیلم سینمایی «کتاب سبز» برنده جایزه منتخب مردم بود که بعد از آن هم توانست جایزه بهترین فیلم اسکار را دریافت کند. دیگر برندگان اخیر جایزه منتخب مردم که در اسکار نامزد شده اند شامل: «سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری»، «لالا لند» و «اتاق» می‌شود. آخرین باری که یک فیلم با برنده شدن جایزه منتخب نتوانسته بود نامزد اسکار شود به سال ۲۰۱۱ و فیلم لبنانی «حالا به کجا بریم» باز می‌گردد که حتی در بخش خارجی زبان نیز شرکت داده نشد.

دیگر مدعیان بخش بهترین فیلم سال شامل: «داستان ازدواج»، «مرد ایرلندی»، «روز و روزگاری در هالیوود»، «جودی»، «انگل»، «جوکر» و «فورد در برابر فراری» هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.