چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

با حضور در قسمت چهارم؛

«نیل پاتریک هریس» در جمع بازیگران «ماتریکس»‌

نیل پاتریک هریس

سینماپرس: بازیگر سریال «آشنایی با مادر» قرار است نخستین نقش بزرگ سینمایی خود را کنار کیانو ریوز در دنیای «ماتریکس»‌ تجربه کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، نیل پاتریک هریس تبدیل به جدیدترین بازیگری شده که به جمع بازیگران قسمت چهارم فرنچایز «ماتریکس» می‌پیوندد.

او در این فیلم به کیانو ریوز و کری-آن ماس ۲ بازیگر اصلی این مجموعه ملحق می‌شود که قرار است یک بار دیگر در قالب نقش‌های قدیمی خود ظاهر بشوند. دیگر بازیگر این فیلم یحیا عبدل‌متین دوم است که هفته گذشته مشخص شد یکی از نقش‌های اصلی فیلم را بر عهده خواهد داشت.

در حال حاضر جزییاتی از داستان فیلم در دسترس نیست. با وجود اینکه شایعه شده بود، ممکن است شخصیت مورفیوس جوان در فیلم ظاهر بشود، منابع آگاه تایید نکرده‌اند هریس دقیقا در چه نقشی حضور خواهد داشت.

شرکت برادران وارنر در ماه آگوست رسما اعلام کرد که قسمت چهارمی برای «ماتریکس» ساخته می‌شود و علاوه بر ۲ بازیگر اصلی، لانا واچوسکی هم برای نوشتن و کارگردانی پروژه حضور خواهد داشت.

الکساندر همون و دیوید میچل در همراهی با واچوسکی فیلمنامه را نوشته‌اند و در کنار گرنت هیل مسئولیت تهیه‌کنندگی فیلم را هم بر عهده خواهند داشت. انتظار می‌رود کار تولید فیلم از سال ۲۰۲۰ آغاز بشود.

استودیو برادران وارنر ۲ سال گذشته را صرف پیدا کردن راهی برای بازگشت به دنیای «ماتریکس» کرده بود اما مشکلاتی درباره حقوق قانونی تهیه فیلم باعث کند شدن این پروژه شد. با توجه به اینکه ریوز با فیلم موفق باکس آفیسی «جان ویک ۳: پارابلوم» و «داستان اسباب بازی ۴» تابستانی خوب را پشت سر گذاشت و واچوسکی هم فیلمنامه خوبی نوشته، این استودیو اخیرا توانست کار پروژه را سریع‌تر پیش ببرد.

سه فیلم قبلی این مجموعه روی هم رفته در باکس آفیس جهانی بیش از ۱.۶ میلیارد دلار فروخته‌اند. هر سه فیلم توسط لانا و خواهرش لیلی نوشته و کارگردانی شده بودند و ریوز و ماس در آنها نقش‌آفرینی کردند.

این نقشی عظیم برای ستاره «آشنایی با مادر» است و نخستین نقش او در یک فیلم بلاکباستری ساخت یک استودیو بزرگ خواهد بود. هریس اخیرا در سریال «مجموعه‌ای از اتفاق‌های بدیمن» نت‌فلیکس ظاهر شده بود. در سینما هم او در فیلم «کوچک کردن» الکساندر پین و «دختر گمشده» دیوید فینچر نقش‌آفرینی داشت.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.