سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳

تدبیر بنفش؛

دولت پاسخ به پرونده «دختر آبی» را با سانسور منتشر کرد!

ژنرال جنتی و سایه های بنفش تدبیر (2)

سینماپرس: علی‌رغم اعلام دولت مبنی بر اینکه صداوسیما حاضر نشده پاسخشان را درباره پرونده «دختر آبی» به طور کامل به روی آنتن ببرد، در نهایت خود دولتی‌ها این فیلم را با سانسور به روی آنتن بردند.

به گزارش سینماپرس، بعد از آنکه مسئولان صدا و سیما بسته تصویری دولت را باعث ایجاد اختلاف میان قوا و خلاف منافع و مصالح ملی دانسته و آن را پخش نکردند، تیم اطلاع رسانی دولت بخش عمده‌ای از این بسته تصویری را که حاوی اتهامات فراوانی به قوه قضاییه بود حذف و سپس آن را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش فارس، بعد از آنکه پنج شنبه مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی در توییتی از بسته تصویری دولت بعنوان مستندی یاد کرد که در آن منافع ملی رعایت نشده و موجب اختلاف میان قوا می‌شود و صدا و سیما هم به این دلیل آن را پخش نکرده است یک مقام آگاه در شورای اطلاع رسانی دولت این صحبت ها را رد کرد و ساخته و پرداخته این مدیر رسانه ملی دانست و گفت: این بسته فقط در پاسخ به اتهاماتی است که به دولت در دو برنامه شبکه سه درقالب پرونده ویژه زده شده است و چیزی در آن نیست که باعث اختلاف قوا شود.

تصویر توییت مدیرکل روابط عمومی صداوسیما

اما بعد از انتشار این بسته تصویری و حذف بخش اتهامی به قوه قضاییه از سوی دولت، مشخص شد ایراد سازمان صدا و سیما وارد بوده و از یک جنجال سیاسی جلوگیری کرده است.

به گزارش فارس، پس از درگذشت «سحر خدایاری» بر اثر خودسوزی، شبکه سه سیما پرونده ویژه‌ای را در ۲ قسمت به منظور واکاوی دلایل بروز چنین اتفاقی به روی آنتن برد که به مذاق دولتی‌ها خوش نیامد و با ساخت مستندی خواستند به این برنامه پاسخ بدهند. اما در نهایت با عدم موافقت سازمان صداوسیما برای پخش کامل این اثر، دولت مستند مورد نظر خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.