یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

مهدی جعفری:

درباره «سعدی» یک کار الف ویژه می‌سازیم!

سریال «الف ویژه»

سینماپرس: نویسنده سریال «الف ویژه» گفت: در این سریال قرار است در مورد سعدی یک کار «الف ویژه» بسازند!

به گزارش سینماپرس، «حامد افضلی» نویسنده سریال «الف ویژه» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون درباره ادامه تولید این سریال گفت: قصه «الف ویژه» همان قصه قبلی است و کلیت آن تغییری نکرده است و جالب است هر فردی که قصه آن را می‌خواند برایش جذاب است. امیدوارم سرنوشت خوبی نیز داشته باشد. ما این سریال را در ابتدا با آقای هنرمند شروع کردیم و وی ایده‌هایی به من می‌داد و با مدیریتی که داشت مرا به مسیر فانتزی قصه برمی‌گرداند.  به نظرم مسئولان تلویزیون می‌خواهند یک کار بزرگتر بسازند با چهره‌های بیشتر.  

این نویسنده درباره انتخاب نام «الف ویژه» برای این سریال نیز گفت: در مورد سعدی قرار است یک کار الف ویژه بسازند! اما این احتمال وجود دارد تا نام سریال تغییر کند. قصه این سریال بین خواب و بیداری در رفت و آمد است و من نیز تا به حال فیلم‌نامه‌ای در این سبک ننوشته بودم. سبک مورد علاقه‌ام کمدی فانتزی است و خوشحالم که برای تولید این سریال با آقای هنرمند آشنا شدم چراکه آقای هنرمند نیز به این سبک خاص علاقه‌مند است و در کارهایی که تا به حال ساخته به نوعی از این سبک استفاده کرده است.  

به گزارش فارس، در ابتدا قرار بود این سریال به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی محمدرضا هنرمند برای ماه رمضان ساخته شود، اما بعد از مدتی به دلیل مشکلاتی که بین گروه تولید و تلویزیون بوجود آمد این امر میسر نشد و سریال به گروه دیگری به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد مسعود سپرده شد. بخشی از سکانس‌های ابتدایی سریال توسط گروه دوم تصویربرداری شد اما در میانه راه متوقف شد.

حسین محجوب بازیگر نقش اصلی این سریال است که در نقش «سعدی» شاعر برجسته قرن هفتم هجری به ایفای نقش پرداخته است. در این سریال نادر فلاح در نقش مهران، فریبا متخصص در نقش همسر سابق مهران به ایفای نقش پرداختند. شنیده‌ها حاکی از این است که بخش عمده‌ای از بازیگران اصلی و فرعی سریال تغییر خواهند کرد.  

داستان این سریال درباره فردی به نام مهران است که بازیگر است اما از آندسته بازیگرانی است که هیچ‌گاه نقش‌های اصلی به وی پیشنهاد نمی‌شود تا اینکه یک روز نقش سعدی به او پیشنهاد می‌شود اما یک شب سعدی در خواب به سراغ او می‌آید، اما مهران به حرف‌های او بی توجهی می‌کند و همین منجر به رخ دادن اتفاقاتی جالب می‌شود.  

به گزارش فارس، «الف ویژه» به نویسندگی حامد افضلی سریالی ۲۶ قسمتی است و تمامی لوکیشن‌ها در تهران و اطراف تهران هستند. این سریال زائیده تخیل نویسنده است و طوری است که گذشته و حال در فضایی فانتزی به هم می‌آمیزند، ‌ ژانر سریال نیز کمدی است. این سریال قرار بود به کارگردانی محمدرضا هنرمند و تهیه کنندگی زینب تقوایی تولید شود اما بنا به دلایلی به گروه دیگری واگذار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.