جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

وقتی هدف وسیله را توجیه می کند؛

توجیه آقای تهیه کننده برای انتشار کلیپ تبلیغاتی فیلم با صدای یک زن!

سال دوم دانشکده من

سینماپرس: مسعود ردایی تهیه کننده «سال دوم دانشکده من» در توجیه انتشار کلیپ تبلیغ فیلم با صدای یک زن گفت:موزیک تبلیغ در تیتراژ پایانی فیلم همخوانی با آقایان است و اشکالی برای دریافت مجوز نداشت.

به گزارش سینماپرس، در خصوص انتشار تبلیغ فیلم خود با صدای یک زن در فضای مجازی گفت: این موزیک که در تیتراژ پایانی فیلم هم وجود دارد به صورت همخوانی است که صدای آقایان هم در آن شنیده می‌شود و اشکالی برای دریافت مجوز نداشته است.

او در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع می‌تواند تابوشکنی در سینما باشد، گفت: بحث تابوشکنی نیست بحث این است که امکانی ایجاد شده تا طبق ضوابط و شرایطی که گذاشتند پیش برویم و قطعا برطبق روابط هم نبوده که بگویند تابوشکنی شده است.

این تهیه کننده درباره مخاطبان این فیلم افزود: قشر جوانان، دانشجویان و خانواده‌ها مخاطبان فیلم هستند و هر روز هم بر تعدادشان افزوده می‌شود که این موضوع باعث خوشحالی است، چون مسئله وفاداری جوان‌ها نسبت به هم را بیان می‌کند و آموزنده خواهد بود و می‌تواند مشکلات پیش روی آن‌ها را در این زمینه یادآوری کرده و حل کنند.

ردایی در خصوص اکران‌های دانشجویی این فیلم گفت: طبق برنامه ریزی‌هایی که انجام دادیم حداقل هفت مرکز دانشگاهی بزرگ تهران و شهرستان در اسرع وقت فیلم را اکران می‌کنند.

او درباره زمان شروع اکران فیلم و تاثیر آن روی جذب مخاطب گفت: این فصل زمانی است که دانشگاه‌ها باز می‌شوند از سویی همنامی فیلم با اسم دانشگاه، می‌تواند در جذب مخاطب کمک کنند. اما در کل وضعیت سینمای ما از اواسط تابستان دچار رکورد و کاهش مخاطب شده که به پائیز هم سرایت کرده است، ولی مخاطبان «سال دوم دانشکده من» با گذشت زمان و تبلیغاتی که دهان به دهان می شود رو به افزایش است.

این تهیه کننده ادامه داد: الان شش روز از نمایش ما می‌گذرد و مخاطب خوبی داشتیم و با کمک بسته تبلیغاتی که باعث معرفی هرچه بیشتر فیلم می‌شود بهتر هم خواهد شد البته بخشی از تبلیغات مربوط به صدا و سیما می‌شود، دست ما نیست و امیدواریم به تبلیغات فیلمی که به سنت وفاداری و ازدواج و استحکام خانواده می‌پردازد و با پایه و اساس تمام سریال‌های تلویزیون که به این موضوع اشاره می‌کنند همخوانی دارد، بیشتر توجه کنند، چون باید چنین سوژه‌ها و ایده‌هایی را تقویت و ترویج کرد.

گفتنی است فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی در حالی اکران خود را آغاز کرد که با حاشیه هایی همراه بوده است از جمله اینکه تیتراژ پایانی فیلم با صدای یک زن در فضای مجازی تبلیغ می‌شود، کاری که اکثر فیلم‌های روی پرده برای تبلیغات خود از هر روشی استفاده می‌کنند.

* باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.