دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

بهمن کامیار خبر داد؛

ساخت «برج ماهی» جایگزین «به عقب برنمی‌گردیم» شد

بهمن کامیار

سینماپرس: بهمن کامیار تهیه‌کننده فیلم سینمایی «به عقب برنمی‌گردیم» از منتفی شدن ساخت این فیلم به کارگردانی پویا نبی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، بهمن کامیار تهیه‌کننده و کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت‌های خود به مهر گفت: ما پیش از این پروانه ساخت فیلم سینمایی «به عقب برنمی‌گردیم» به کارگردانی پویا نبی را دریافت و با برخی از بازیگران به‌صورت کلامی به نتیجه رسیده بودیم اما این بازیگران بعد از این صحبت‌ها به پروژه‌های دیگر پیوستند و به این ترتیب در حال حاضر ساخت «به عقب برنمی‌گردیم» منتفی است و برنامه‌ای برای تولید آن نداریم.

وی افزود: بعد از اتفاقی که برای «به عقب برنمی‌گردیم» افتاد من درخواست پروانه ساخت دیگری برای فیلم خودم به نام «برج ماهی» دادم که بعد از دریافت این مجوز شروع به پیش تولید می‌کنیم.

کامیار با بیان اینکه «برج ماهی» یک فیلم اجتماعی است، عنوان کرد: این فیلم همانند ساخته‌های پیشین من فضای زنانه‌ای دارد و درباره زن میانسالی است که برای یکی از فرزندانش مشکلی پیش می‌آید به عبارتی «برج ماهی» درباره رابطه با فرزندان است.

این کارگردان در پایان اظهار کرد: اگر بتوانیم با بازیگران مدنظر خودمان به نتیجه برسیم فیلمبرداری این اثر را در پاییز آغاز می‌کنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.