یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵

در فرهنگسرای رسانه؛

مستندی درباره اسارت حجت‌الاسلام ابوترابی فرد رونمایی می شود

ابوترابی فرد

سینماپرس: آیین رونمایی از مستند «ورای صلح و جنگ» که روایتی از زندگی جت‌الاسلام ابوترابی فرد است، برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، آیین رونمایی از مستند «ورای صلح و جنگ» با حضور عوامل این فیلم در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. این مستند روایتی از زندگی جت‌الاسلام ابوترابی فرد و بیانگر بخشی از ابعاد بین‌المللی آزادگان سرافراز دفاع مقدس است.

در این مستند اندریاس ویگر رییس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ که در اردوگاه اسرای ایرانی در عراق حضور داشته، ناگفته‌هایی از آزاده سرافراز را بیان کرده، همچنین اولین روایت از دیدار ویگر و حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در اردوگاه موصل به نمایش در آمده است.

این مستند ۳۰ دقیقه‌ای به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا عسگرلو در کشورهای سوئیس و فرانسه تصویربرداری شده و در کنار پرداختن به شخصیت حجت الاسلام علی اکبر ابوترابی فرد، تاثیرگذاری او بر مأموران صلیب سرخ و نقش اندیشه اسلامی - ایرانی را در صلح جهانی و حقوق بین‌المللی بشردوستانه مورد بررسی قرار داده است.

«ورای صلح و جنگ» روز سه‌شنبه پنجم شهریورماه ساعت ۱۰ در فرهنگ‌سرای رسانه رونمایی و سپس جلسه نقد و بررسی آن با حضور عوامل فیلم برگزار می‌شود.

عوامل ساخت این مستند عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: رضا عسگرلو، مجری طرح: محمدرضا عباسیان، مدیر تولید: مسعود عسگریان و رضا دستغیب، مشاوران پروژه: داوود گودرزی و محمدرضا صراطی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.