چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

توسط واچوفسکی

«ماتریکس ۴» در دست ساخت/ کیانو ریوز بازمی‌گردد

کیانو ریوز

سینماپرس: فیلم سینمایی «ماتریکس ۴» با حضور کیانو ریوز و کری ماس، توسط واچوفسکی ساخته خواهد شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، کیانو ریوز هیچ نشانه‌ای از توقف در بازیگری نشان نمی‌دهد و قصد دارد سال سینمایی شگفت انگیزی را پشت سر بگذارد.

لانا واچوفسکی به عنوان کارگردان و نویسنده چهارمین فیلم از دنیای ماتریکس انتخاب شده است و کیانو ریوز به همراه کری ماس برای ایفای دوباره نقش‌های خود به نام نئو و ترینتی به این فیلم باز خواهند گشت.

با اعلام توبی امریش رئیس کمپانی برادران وارنر، این کمپانی به همراه ویلج رد شو، این فیلم را خواهد ساخت و مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارد. او در این باره گفت: بیش از این نمی‌توانیم در مورد وارد شدن به دنیای ماتریکس با لانا واچوفسکی هیجان زده باشیم، لانا یک دید خیالی دارد و یک فیلمساز با خلاقیتی منحصر به فرد است. بسیار خوشحال هستیم که او تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی این فصل جدید از دنیای ماتریکس را انجام می‌دهد.

علاوه بر واچوفسکی، الکساندر همون و دیوید میشل، فیلمنامه را خواهند نوشت. واچوفسکی در تهیه کنندگی نیز با گرنت هیل همکاری می‌کند. منابع می‌گویند که ساخت این فیلم از ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز خواهد شد.

کمپانی برادران وارنر، طی سال‌های طولانی تلاش می‌کرد که راهی را برای بازگشت و ساخت فیلم سینمایی ماتریکس پیدا کند که به دلیل طولانی شدن واگذاری حق ساخت، این پروسه تا کنون طول کشیده است. در چند ماه گذشته نیز این استودیو فرصت را غنیمت شمرده و با کیانو ریوز که در تابستان امسال با فیلم سینمایی «جان ویک ۳» و «داستان اسباب بازی ۴» موفق بوده است، برای حضور در این پروژه صحبت کرده است.

«ماتریکس»، «ماتریکس: بارگذاری»، «انقلاب‌های ماتریکس» در مجموع ۱ میلیارد و شیصد میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته اند. هر سه این فیلم‌ توسط لانا و خواهرش کارگردانی شده بودند و ریوز و ماس هم در آن حضور داشتند.

اولین فیلم ماتریکس امسال بیستمین سال خود را جشن می‌گیرد و در چندین سینما در ۳۰ آگوست (۸ شهریور) اکران می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.