دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵

باید به آزادی احترام بگذاریم

حمایت آنتونیو باندراس از تارانتینو

آنتونیو باندراس در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹

سینماپرس: آنتونیو باندراس از تارانتینو در مقابل انتقادهای مطرح شده حمایت کرد و گفت یک هنرمند باید آزاد باشد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ایندیپندنت، آنتونیو باندراس ستاره ۵۹ ساله اسپانیایی سینما که به تازگی جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن را برای حضور در فیلم «درد و شکوه» ساخته پدرو آلمودوار بدست آورده در جدیدترین مصاحبه خود درباره حواشی بوجود آمده برای فیلم کوئنتین تارانتینو مانند انتقادهای دختر بروس لی از وی صحبت کرده است.

باندراس که همبازی تارانتینو در فیلم «دسپرادو» بوده درباره حواشی بوجود آمده برای فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو گفت: من فکر می کنم یک هنرمند باید آزاد باشد، همانطور که مردم باید آزاد باشند که موافق یا مخالف او باشند، شما آزاد هستید که تماشای فیلم های او را ادامه دهید یا آن را متوقف کنید.

باندراس افزود: اگر شما از شیوه و روش بیان تارانتنیو خوشتان نمی آید می توانید بگویید، من هرگز به دیدن فیلم دیگری از تارانتینو نمی روم یا برعکس خوشتان آمده و می گویید من عاشق فیلم های او هستم و می خواهم بار دیگر به دیدن آنها بروم. فکر می کنم ما باید به آزادی احترام بگذاریم.

باندراس در جای دیگری از این مصاحبه مفصل از سکته قلبی سه سال پیش خود به عنوان یکی از بهترین اتفاقات عمرش یاد کرد و گفت: فکر می کنم داشتم می مردم و این اتفاق به من معنای عمیق تر زندگی را فهماند و متوجه اهمیت خانواده و دوستان شدم.

این بازیگر مطرح اسپانیایی در پایان با گذاشتن دست هایش روی سینه گفت: گاهی اوقات چیزهایی در هنر وجود دارد که موجب آزار من می شوند اما من هرگز هرگز هرگز آنها را سانسور نمی کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.