دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

گزارش هفتگی باکس آفیس؛

«پسران خوب» هابز و شاو را شکست دادند

فیلم پسران خوب

سینماپرس: یک فیلم تازه ‌وارد به سینماهای آمریکا از کمپانی یونیورسال موفق شد تا با فروش ۲۱ میلیون دلار، همه فیلم‌های قدر در حال اکران را کنار بزند و در راس باکس‌آفیس جای بگیرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، «پسران خوب» در اولین آخرهفته اکرانش با فروش ۲۱ میلیون دلار راس باکس‌آفیس آمریکا را در اختیار گرفت. این فیلم که در ۳۲۰۴ سالن سینما اکران شده از کمدی‌های درجه R است که با وجود این که قهرمانان اصلی‌اش سه پسر بچه هستند، برای بچه‌ها قطعا مناسب نیست. این اولین فیلم درجه R است که در سه سال اخیر موفق شده تا راس باکس‌آفیس را در اختیار بگیرد. در سال ۲۰۱۶ «رییس» این جایگاه را کسب کرده بود.

در عین حال این بزرگ‌ترین افتتاحیه یک فیلم کمدی است که امسال این فروش را در اولین آخر هفته اکرانش ثبت می‌کند.

این فیلم را جن استوپنیتسکی کارگردانی کرده و جیکوب ترمبلای، کیت ویلیامز و بردی نون بازیگران آن هستند. این فیلم در بازار بین‌المللی هم ۲.۱ میلیون دلار فروخت تا کارش را با فروش ۲۳.۱ میلیون دلاری در بازار جهانی آغاز کرده باشد.

داستان فیلم درباره مکس پسری ۱۲ ساله است که دنبال رفتن به مهمانی است و با دو دوست صمیمی‌اش با استفاده از پهپاد پدرش همسایه را زیر نظر می‌گیرند.

«هابز و شاو» از مجموعه فیلم‌های سینمایی «سریع و خشمگین» به مکان دوم رفت و موفق شد تا ۱۴.۱ میلیون دلار دیگر بفروشد. این سومین هفته اکران فیلمی است که کارگردانی‌اش را دیوید لیچ انجام داده و جیسون استاتهام، دواین جانسون، ادریس آلبا، ونسا کربی و هلن میرن بازیگرانش هستند. مجموع فروش فیلم در این مدت ۱۳۳ میلیون دلار در بازار داخلی آمریکا بوده و در بازار جهانی ۴۳۷ میلیون دلار فروخته است.

این هفته «شیرشاه» جایگاه سوم را در اختیار گرفت و در پنجمین هفته اکرانش  ۱۱.۹ میلیون دلار دیگر فروخت. فیلم جان فاورو از انیمیشن «شیرشاه» تاکنون ۵۰۰ میلون دلار در آمریکا فروخته و فروشش را به ۱.۴ میلیارد در کل جهان رسانده است.

در همین حال این هفته یک فیلم تازه‌وارد دیگر اکران شد که «انگری بردز ۲» بود. این فیلم که از سه‌شنبه اکرانش را شروع کرد در مجموع اولین آخر هفته اکرانش ۱۶.۲ میلیون دلار فروخت. این انیمیشن که ادامه‌ای بر قسمت اصلی است، فروش بهتری نسبت به آن فیلم را تجربه کرده است.

آخرین فیلم پنج فیلم پرفروش هفته «داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی» محصول لاینزگیت بود که با فروش ۱۰ میلیون دلار دیگر در مجموع در بازار داخلی آمریکا ۴۰ میلیون دلار فروش کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.