دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

مهدی همایونفر مطرح کرد:

به دلیل تغییر اولولیت های شبکه یک ساخت سریال «ساهره» متوقف شد

آرم شبکه یک سیما*

سینماپرس: مهدی همایونفر تهیه کننده تلویزیون از توقف ساخت سریال «ساهره» که پیش از این به تایید شورای فیلم و سریال شبکه یک سیما رسیده بود، خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مهدی همایونفر درباره آخرین وضعیت ساخت مجموعه تلویزیونی ۳۰ قسمتی «ساهره» به صبا بیان کرد: طرح این سریال که قرار بود با موضوع مرگ و مسایل ماورایی ساخته شود و تهیه کنندگی آن برعهده من بود در زمان امیرحسین آشتیانی پور مدیر سابق گروه فیلم و سریال شبکه یک تصویب شده بود و ما به این نتیجه رسیده بودیم که سریال تولید شود و در مرحله ثبت قرارداد بودیم.

وی افزود: با وجود آنکه کارهای لازم برای ساخت سریال «ساهره» در مرحله اجرا بود اما با تغییر مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما که غلامرضا الماسی مسئولیت آن را برعهده گرفته است، سریال را متوقف کردند.

تهیه کننده سریال «ساهره» در پایان درباره دلیل توقف این سریال نیز عنوان کرد: آنگونه که به ما اعلام کردند، فعلا ساخت سریال «ساهره» در اولویت شبکه یک سیما نیست و به همین دلیل آن را متوقف کرده اند.

طرح مجموعه تلویزیونی «ساهره» به نویسندگی مینا خدیوی و تهیه کنندگی مهدی همایونفر در ۳۰ قسمت به شبکه یک سیما ارایه شده بود.

این سریال که موضوع اصلی آن درباره مرگ و مسایل ماورایی است، اشاره‌هایی نیز به مسایل دینی و مذهبی دارد.

مهدی همایونفر تا به حال تهیه‌کنندگی سریال‌های «مینو»، «جلال الدین» و … را برای تلویزیون به عهده داشته است

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.