چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹

با همکاری کمپانی کوئیبی؛

دواین جانسون تهیه کننده یک سریال کمدی شد

دواین جانسون

سینماپرس: دواین جانسون به همراه دنی گارسیا تهیه کننده یک سریال کمدی به نام «آخرین چاره» شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، کمپانی کوئیبی در حال ساخت یک سریال کمدی است که دواین جانسون به عنوان تهیه کننده اجرایی در آن حضور دارد.

این سریال که «آخرین چاره» نام دارد، روی داستان یک خانواده در جزیره پلی‌نزی تمرکز می‌کند که به طور ناگهانی دچار گردباد می‌شود. در این بین یک میلیاردر قصد دارد تا این منطقه را بخرد.

خبر ساخت این سریال در حالی منتشر شد که جانسون در حال ساخت فیلمی سینمایی به نام «پادشاه» برای کمپانی برادران وارنر است. او پیش از این در انیمیشن موانا از کمپانی دیزنی صداپیشگی یک شخصیت پلی نزی را انجام داده بود.

جانسون و دی گارسیا به وسیله کمپانی سون باکس، به همراه پاول فیگ و لارا فیشچر تهیه کنندگان اجرایی سریال آخرین چاره خواهند بود. کمپانی سون باکس، در ساخت فیلم «سریع و خشن: هابز و شاو» و همچنین دیگر فیلم‌های معروف دواین جانسون مثل «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» و «رمپیج» نیز همکاری داشته است. این کمپانی همچنین سریال «فوتبالیست ها» و «پیدا کردن عدالت» را ساخته است.

با بیش از یک میلیارد سرمایه گذاری که توسط کمپانی دیزنی  و دیگر شرکت ها انجام شده، کوئیبی این سریال را برای انتشار در بهار ۲۰۲۰ تنظیم کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.