سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰

برای نخستین بار اعلام شد؛

چند نام عجیب در لیست حمایتی و کسانی که از ارشاد پول گرفته‌اند

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سینماپرس: فهرست اشخاص حقیقی و حقوقی که در سال ٩٧ از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب فعالیت های فرهنگی، هنری و دینی حمایت شده اند، منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، در ادامه شفاف سازی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای اولین بار فهرست اشخاص حقیقی و حقوقی که در سال ٩٧ از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه در قالب فعالیت های فرهنگی، هنری و دینی حمایت شده اند، منتشر شد.

بر اساس آمار اعلام شده، این وزارتخانه در سال ٩٧ به ٨٦ مورد اشخاص حقیقی در قالب فعالیت های فرهنگی، هنری و دینی مبلغ ١٤ میلیارد و ٩٠٠ میلیون و ٥٠٠ هزار ریال کمک کرده است.

همچنین این وزارتخانه در حوزه حمایت های اشخاص حقوقی نیز در ١٦١ مورد بالغ بر یک هزار و ٣٠٥ میلیارد ریال، حمایت های فرهنگی، هنری و دینی داشته است.

جدول اسامی اشخاص حقیقی و حقوقی که در سال ٩٧ در قالب فعالیت های فرهنگی، هنری و دینی از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت شده اند به همراه نام، ردیف بودجه تامین اعتبار، عنوان برنامه و فعالیت مرتبط و مبلغ پرداختی از اینجا قابل دسترسی است.

در این فهرست نام اشخاصی چون محمد رضا شجریان و موسساتی چون موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، خانه کتاب، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، بنیاد رودکی و... و. خودنمایی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.