چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

تغییر در زمان اکران؛

فیلم جدید مایکل بی جردن هم به اسکار رسید

مایکل بی جردن

سینماپرس: تاریخ اکران فیلم جدید مایکل بی جردن، برای حضور در نود و دومین دوره جوایز اسکار تغییر کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، تاریخ اکران فیلم سینمایی «فقط رحمت» که مایکل بی جردن در آن ایفای نقش می‌کند، سه هفته جلو افتاد.
زمان اکران این فیلم به دلیل واجد شرایط شدن برای حضور در اسکار، از ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) به ۲۵ دسامبر (۵ بهمن) تغییر کرد.

«فقط رحمت» داستانی بر اساس پرونده واقعی شخصی به نام والتر مک میلان است که یک آفریقایی- آمریکایی بود. او در سال ۱۹۸۶ متهم به قتل در آلاباما می‌شود، اما پس از پنج سال در ۱۹۹۳ تبرئه و از زندان آزاد شد. برایان استیونسان، بنیانگذار و مدیر اجرایی سازمان غیرانتفاعی شهروندان پیشگام در زمینه عدالت برابر، وکالت این پرونده را در سال ۱۹۸۸ بر عهده گرفت و کتاب آن را با نام «فقط رحمت: داستانی از عدالت و رستگاری» در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد.

مایکل جردن در حالی در این فیلم نقش استیونسان را بازی خواهد کرد که جیمی فاکس نیز نقش مک میلان را برعهده دارد. این فیلم محصول کمپانی برادران وارنر خواهد بود و عوامل دیگر فیلم بری لارسون، تیم بلک نلسون، راف اسپال و راب مورگان خواهند بود. دستین دنیل کریتون، این فیلم را کارگردانی می کند و اندرو لانهام نیز کمک نویسنده این فیلم است.

«فقط رحمت» سومین همکاری بین کریتون و لارسون بعد از «بخش کوتاه مدت شماره ۱۲» و «قلعه شیشه ای» است. کمپانی برادران وارنر اعلام کرده «فقط رحمت» قبل از سال نوی میلادی اکران محدودی خواهد داشت تا بتواند در اسکار شرکت کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.