سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

نوید محمدزاده در اینستاگرام خبر داد؛

توزیع «قورباغه» به زودی در شبکه نمایش خانگی

سریال شبکه خانگی «قورباغه»

سینماپرس: صابر ابر نخستین تصویر از سریال «قورباغه» را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، این سریال به کارگردانی هومن سیدی به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

به گزارش سینماپرس، صابر ابر که این روزها مشغول بازی در سریال شبکه نمایش خانگی «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی است، تصویری از خود و نوید محمدزاده دیگر بازیگر این سریال را در اینستاگرام منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «دنیا برای من جای کوچیکیه، قورباغه. بهار ۹۹، ۲۰۲۰.»

اینطور که از پست ابر به نظر می‌رسد، این سریال قرار است در بهار سال ۹۹ در شبکه نمایش خانگی توزیع شود. سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، نوید پورفرج و هومن سیدی دیگر بازیگران این سریال هستند.

سیدی همچون چند فیلم سینمایی آخرش بار دیگر با نوید محمدزاده در این سریال همکاری داشته است، آخرین تجربه مشترک این دو هنرمند فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی سیدی بود که مورد توجه منتقدان و مخاطبان سینما هم قرار گرفت.

پیش از این هم اخباری درباره دستمزد میلیاردی نوید محمدزاده برای حضور در این سریال و همینطور سرمایه گذاری صادق رنجکشان مطرح شده بود که هر دو این اخبار را تکذیب کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.